پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:43:50 - شنبه 13 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان اعلام کرد
نیاز دانشگاه علمی کاربردی استان به ۲۱۲ مدرس/ ایجاد ۲ مرکز جدید در کرمان
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان با اشاره به اعلام فراخوان جذب مدرس گفت: در استان کرمان ۲۱۲ نفر مدرس در ۳۶ رشته نیاز داریم. که این رشته‌ها در سه گروه صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر است.

به گزارش دانشجو آزاد: مسعود ایرانمنش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فراخوان جذب مدرس برای دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری اعلام کردیم و از ۲۹ مهرماه آغاز شده و تا ۱۹ آبان ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: در استان کرمان ۲۱۲ نفر مدرس در ۳۶ رشته نیاز داریم. که این رشته‌ها در سه گروه صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر است.

ایرانمنش بیان کرد: افراد واجد شرایط می‌توانند تقاضای خود را در سامانه سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نموده و مراحل پذیرش را طی کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان گفت: ما معمولاً دو گروه مدرس جذب می‌کنیم که یک دروه مدرسان آموزشی هستند و باید حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد باشند و یک گروه مدرسان خبره که فرایند جذب آنها جداگانه است و در طول سال جذب این افراد را که واجد شرایط باشند، داریم.

وی با اشاره به اینکه فراخوان برای جذب مدرس آموزشی است، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های به کارگیری مدرسان، داشتن تجربه در رشته خودشان است.

ایرانمنش در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تعدادی از رشته‌هایی که کمتر تقاضا داشت یا بازار کار نداشت، در سال تحصیلی جاری حذف شد و برای سال آینده حتماً رشته‌های جدید با توجه به برنامه گسترش مراکز، خواهیم داشت.

وی بیان کرد: پیش بینی شده تا پایان امسال دو مرکز علمی کاربردی جدید در شهر کرمان ایجاد شود.

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi