پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:52:50 - چهارشنبه 29 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد
پیشنهاد تشکیل هیاتی برای بررسی احکام بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای رئیس سازمان سنجش پیشنهاد داد: هیاتی متشکل از نمایندگان قوه قضاییه و ریاست جمهوری و سازمان سنجش تشکیل شود تا در خصوص کیفیت کار و آیا اینکه این احکام به درستی صادر شده یا خیر رسیدگی کند.

به گزارش دانشجو آزاد:   محمدمهدی زاهدی امروز، ۲۸ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس سازمان سنجش در بیان دلیل استعفایش عنوان داشته که دیوان عدالت اداری در حال صدور احکام زیادی برای کسانی است که از نظر سازمان سنجش و هیات رسیدگی به تخلفات و تقلب‌ها، مسئله‌دار بودند و وی معتقد است که این احکام دقیق نیست.

زاهدی پیشنهاد داد: هیاتی متشکل از نمایندگان قوه قضاییه و ریاست جمهوری و سازمان سنجش تشکیل شود تا در خصوص کیفیت کار و آیا اینکه این احکام به درستی صادر شده یا خیر رسیدگی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه این موضوعی حساس است و ممکن است دانشجویان و اساتید کشور رنجیده خاطر شوند، بر ضرورت نشکیل این کارگروه تاکید کرد.

 وی گفت: اگر این کارگروه روی احکام صادره صحه گذاشت، سازمان سنجش باید بپذیرد و ادعایی نداشته باشد و اگر هم برخی از این احکام به درستی صادر نشده باشد، باید با دستور ریاست قوه قضاییه این احکام باطل شود.

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi