پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:03:00 - جمعه 17 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان:
نابودی رژیم صهیونیستی قطعی و فوری است
سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و عضو شورای قضایی استان کرمان با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی، این اقدامات را ناشی از استیصال و افول این رژیم دانست.

به گزارش دانشجو آزاد:  روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، صبح امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ راهپیمایی روز جهانی قدس در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه پایتخت مقاومت جهان اسلام، همزمان با سایر شهرهای کشور و دیگر نقاط جهان برگزار شد.

در این اجتماع انسانی، آحاد جامعه از تمام سنین و سلایق ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، اقدامات مذبوحانه و جنایت‌بار رژیم کودک‌کش را با فریادهایی از سر خشم و نفرت محکوم کردند.

در حاشیه این مراسم که با حضور حداکثری اقشار مختلف و از جمله خانواده بزرگ ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج استان کرمان برگزار شد، سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد استان اظهار داشت: امروز به برکت مجاهدت‌های شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی، محور مقاومت در اوج اقتدار است و رژیم صهیونیستی به تعبیر قرآن کریم، به مانند خانه عنکبوت و ای بسا از خانه عنکبوت هم متزلزل‌تر است.

عضو شورای قضایی استان کرمان ضمن اشاره به جنایات رذیلانه و بی‌شرمانه صهیونیست‌ها افزود: رژیم صهیونیستی در سراشیبی زوال و نابودی قرار گرفته است و به مانند فرد در حال غرق شدن در باتلاق، دست و پا می‌زند و به هر مستمسکی چنگ می‌اندازد اما نفس‌های او به شماره افتاده است و نابودی این رژیم قطعی و فوری است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi