پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:26:04 - شنبه 18 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر از زندانیان کرمان فراهم شد
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان با اشاره به بخشی از اقدامات اصلاحی و ارفاقی گفت: زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر از زندانیان کرمان فراهم شد.

به گزارش دانشجو آزاد: 

و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان؛ علی ذولفعلی نژاد، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان گفت:در راستای  اشتغال زایی زندانیان در حال حاضر تعداد ۲ هزار و ۶۴۷ مددجوی زندان های استان در یکصد وبیست و سه کارگاه تولیدی، حرفه اموزی در حال اشتغال و فعالیت  هستند.


وی  تصریح کرد: در سال  ۱۴۰۲ دستگاه قضائی استان و اداره کل امور زندان های کرمان بهره مندی از نهادهای ارفاقی را در دستور کار خود قرار دادند و در این راستا  به ۹ هزار و ۲۴۲ نفر از زندانیان استان مرخصی اعطا شد ضمن اینکه ۵ هزار و ۷۴۱ نفر هم در آزمون های پایان دوره حرفه آموزی موفق به قبولی  شدند.


ذولفعلی نژاد گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۶۴۷ نفر از زندانیان در ۴۵ کارگاه متعلق به انجمن حمایت از زندانیان مشغول به کار و کسب درآمد و ۴ هزار و ۴۶۶ خانواده از زندانیان تحت پوشش انجمن های حمایت از زندانیان هستند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۸ هزار ۴۳ مورد حمایت های نقدی و غیرنقدی از زندانیان صورت گرفت و ۷۳۱ نفر از زندانیان به سازمان ها و نهادهای حمایتی معرفی شدند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان هم در نشست هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان گفت: در سال ۱۴۰۲ یک هزار و ۲۰ نفر از  مددجویان زندان های  استان کرمان عفو و یا از نهادهای ارفاقی بهره مند شدند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi