پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:58:05 - چهارشنبه 2 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش‌آموز کرمانی برگزار شد
با حضور بیش از ۱۴۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر و در مراسمی جداگانه، آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش‌آموز رای اولی در شهر کرمان برگزار شد.

  به گزارش دانشجو آزاد: آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی صبح امروز، دوم اسفندماه با حضور بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز کرمانی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان و مدیرکل آموزش و پرورش استان در پردیس خواجه‌نصیر دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مدارس با بیان اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به نظام ثابت کردیم و وظیفه داریم در انتخابات پیش رو نیز با بصیرت و آگاهانه حضور داشته داشته باشیم، گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند بیش از ۳۹ هزار دانش‌آموز کرمانی می‌توانند پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی بدهند. حضور ما در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب است و ما با حمایت از ارزش‌های انقلاب می‌توانیم سبب سربلندی بیشتر کشور و ناامیدی دشمنان شویم.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و حضور در صحنه باید برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: کارشناسان معتقدند پیش از انقلاب اسلامی مردم به حساب نمی‌آمدند اما امروز به نظر و رأی مردم بها داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب، حاج قاسمی است که مردم ایران را از خانواده‌اش بیشتر دوست داشت، افزود: در جریان شکل‌گیری انقلاب، اقشار مختلف مردم به‌ویژه جنبش‌های دانش‌آموزی و دانشجویی در جنگ و در همه زمینه‌ها نقش مؤثری داشتند و قطعاً نقش دانش‌آموزان امروز در عرصه‌های سیاسی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

جلالی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که هر یک از دانش‌آموزان را افسر جنگ نرم خواندند، گفت:دشمن درصدد است یقین دانش‌آموزان نسبت به ارزش‌های انقلاب را به شک تبدیل کند. کلیدواژه امروز دشمن «امید» است و می‌خواهد ناامیدی را بین اقشار مختلف مردم ترویج کند.انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi