پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:52:31 - دوشنبه 7 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه موقت کرمان:
انتخابات جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی است
حجت‌الاسلام محمد صباحی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به معنای مردم‌سالاری دینی است که شکل‌های مختلفی دارد و راهپیمایی‌ها، عزاداری‌ها، انتخابات جلوه‌ای از مردم‌سالاری هستند، گفت: انتخابات مسئله بسیار مهمی است زیرا مردم مهم و ستون سیاست هستند.

حجت‌الاسلام محمد صباحی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان صبح امروز، هفتم اسفندماه در شورای اداری استان کرمان با اشاره به در پیش بودن انتخابات، آن را یک فعالیت مهم، تأثیرگذار و شایسته هر نوع فداکاری دانست و گفت: یکی از شعارهای اساسی نظام «نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی» است که منظور از آن مفهوم جغرافیایی نیست بلکه غرب به معنای نظام سرمایه‌داری و منظور از شرق نظام کمونیستی است.

وی با طرح این سؤال که غرب شعار آزادی و شرق شعار عدالت داشت اما آیا در غرب آزادی وجود دارد؟ به مصادیق منع آزادی و همچنین معنای آزادی به بی بند و باری در غرب اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی به معنای مردم‌سالاری دینی است که شکل‌های مختلفی دارد و راهپیمایی‌ها، عزاداری‌ها، انتخابات و… نمودی از مردم سالاری هستند.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه دین اسلام، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بر مردم سالاری تأکید دارند اظهار کرد: انتخابات مسئله بسیار مهمی است زیرا مردم مهم و ستون سیاست هستند. انتخابات دو جنبه دارد اگرچه در جبهه داخلی ممکن است گروهی پیروز شوند اما در جنبه خارجی همه پیروز هستند و مهم نیست چه کسی رأی آورده بلکه مهم این است که پای صندوق‌های رأی برویم.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi