پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

20:02:27 - سه شنبه 18 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فراهم شدن زمینه آزادی ۹ مددجوی جرائم غیرعمد از زندان‌های کرمان
مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان از آزادی ۹ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان کرمان خبر داد.

 به گزارش دانشجو آزاد: سید حجت الله موسوی قوام کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان را ۴میلیارد ۴۹۷ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این تعداد مددجو با پرداخت مبلغ یک میلیارد و  ۷۳۳ میلیون تومان از زندان آزاد می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف در دست اقدام این ستاد فراهم کردن زمینه آزادی تعداد ۶۱ مددجوی جرائم غیر عمد است که از سنوات قبل در زندان تحمل حبس می‌کنند، بیان داشت: متاسفانه با توجه به اینکه اقداماتی از سوی ستاد دیه برای این مددحویان صورت گرفته، ولی شکات آنان به هیچ وجه حاضر به تخفیف و گذشت رضایت مندانه نیستند، افزود: آزادی آنان مستلزم همکاری دستگاه قضایی در پذیرش اعسار آنان است.

موسوی قوام تصریح کرد: استان کرمان، در برگزاری جشن‌های گلریزان و جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین ستاد دیه سال موفقی را داشت که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد این مبلغ افزایش داشته است.

او عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۷۰ مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی آنان بیش از ۲۵ میلیارد تومان نیاز است.

موسوی قوام گفت: همچنین شماره شبا بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان (ir ۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲)، شماره حساب ستاد مردمی دیه ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و شماره کارت ستاد مردمی دیه۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در نظر گرفته شده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi