پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:36:56 - یکشنبه 7 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۹ دی رفراندمی برای طرفداری از نظام و ولایت/ تجمع بزرگ عاشورائیان سه شنبه در کرمان
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : ۹ دی ماه رفراندمی برای طرفداری از نظام و ولایت است .

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار “کرمان۱۴۰۰” در رابطه با عوامل شکل گیری حماسه ۹ دی اظهار داشت : بعد از پیروززی انقلاب اسلامی استکبار جهانی پایه های حکومتی و استکباری خود را متزلزل دید و این طور احساس کرد که شعله های فروزان انقلاب اسلامی در آینده نزدیک پایه های ظلم و ستم دنیای استکبار را متزلزل خواهد کرد.

وی گفت : استکبار جهانی انتظار چنین حرکت دینی و اعتقادی را از سوی مردم نداشت لذا از همان روزهای آغازین انقلاب به دنبال براندازی و سقوط نظام جمهوری اسلامی بود و با ترفند های مختلف سعی به ایجاد تنش و درگیری میان مردم و مسئولین داشت .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد : بیش از شش کودتای نافرجام از اول انقلاب اسلامی تا به حال به وجو آمده است که هر کدام به گونه ای برای انقلاب خطرناک بودند.

صدفی تصریح کرد : دشمنان در سال ۸۸ توطئه جدیدی را با انتخابات دهم طراحی کردند و از فضای به وجود آمده در کشور و اختلاف بین جناح ها استفاده کردند و با یک  سناریو از پیش تعیین شده اصل انتخابات را زیر سوال برند و به بهانه تقلب در انتخابات به ایجاد درگیری و بلوا پرداختند .

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ با کلید واژه های تقلب ،انتخابات تشریفاتی و دروغ وارد صحنه شد ،تاکید کرد : طراحی سناریو کشورهای استکباری این بود و در داخل کشور هم جریان های سلطنت طلب و سیاسی مخالف با نظام و ولایت دست به دست هم دادن و قبل از انتخابات از این کلید واژه ها استفاده کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد : مقام معظم رهبری هم این پیش بینی را برای برگزاری انتخابات کرده بودند و فرمودند توجه کنید که انتخابات تنها ابزاری برای در دست گرفتن قدرت نیست بلکه وسیله ای است برای ارتقاء توان کشور و مبادا در تبلیغات انتخاباتی خود طوری صحبت کنید که دشمن را به طمع بیاندازید.

صدفی با اشاره به عاشورای حسینی سال ۸۸ گفت : سیستم های تبلیغاتی و ارتباطی کشورهای استکباری همزمان با عاشورای حسینی سال ۸۸ با تبلیغات خود زمینه را فراهم کردند و در روز عاشورا ۸۸ عده ای غافل و آشوبگر از طیف های شکت خورده در انتخابات به برهم زدن مجالس عزاداری و درگیری با مردم و آتش زدن اماکن عمومی و مساجد کردند و این حرکت می رفت که یک بحران بسیار خطرناکی در صدر کشور را رقم  بزند.

وی عنوان کرد : دشمن از قبل طراحی کرده بود که شروع آشوب ها در روز عاشورا از تهران باشد و بعد هم طی سه روز کل کشور را فرا گیرد اما با کمک خداوند ، مردم دیندار و ولایت مدار ایران در روز ۹ دی ماه به میدان آمدند و تجمع و راهپیمایی با شکوه عاشورائیان را برگزار کردند .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  ۹ دی ماه را رفراندمی برای طرفداری از نظام و ولایت دانست و پیامدهای این روز را این گونه بیان کرد : “حمایت از ارزش های دینی و اعتقادی ” ، ” تجدید پیمان با ولایت و رهبری ” ، ” فاداری به نظام ” ، “انسجام و وحدت ملی” ، ” الگویی برای بصیرت و آگاهی مردم ” ، “طرد خواص خودخواه و غافل “.

صدفی روز ۹ دی را به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ دانست و افزود : در این روز مردم وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی اثبات کردند و نقش محوری ولایت هم در این حماسه بیشتر برای جهانیان مشخص شد.

وی سه عامل را باعث خلق حماسه ۹ دی ماه معرفی کرد و گفت  :”اعتقادات دینی مردم ” ، “رهبری پیامبرگونه رهبر ” ، ” حضور مردم” عوامل مهم در خلق این حماسه بودند .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رابطه با مراسم ۹ دیماه امسال در کرمان تاکید کرد : این مراسم به صورت مردمی و خودجوش و با بهره گیری از ظرفیت مردمی جامعه برگزار می شود  و با همه ارگان ها و سازمان ها هم برنامه ریزی هایی صورت گرفته است و این برنامه ها در قالب فعالیت های علمی ، فرهنگی ،هنری ،ورزشی ، رسانه ای ،نمایشگاهی ،قرآنی و مراسم اجرا می شوند.

صدفی تصریح کرد : اصول و سیاست های شورای هماهنگی در اجرای حماسه ۹ دی بر “تبیین موضوع واقعه ۹ دی ” ، “مردمی بودن مراسم ” و “تقویت وحدت بیشتر در بین مردم ” است .

وی ادامه داد : مراسم ۹ دی اختصاص به یک قشر و جناح خاص ندارد و متعلق به همه اقشار مختلف مردم و گروه های  وفادار به نظام جمهوری اسلامی است  .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه روز ۹ دی را این گونه بیان کرد : “برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ” ، “برگزاری محافل قرآنی ” ، “چاپ ویژه نامه و کتابچه “، ” تولید مستند واقعه فتنه ۸۸ ” ، “تشکیل همایش های تبیینی در دانشگاه ها” ، “ویژه برنامه های دانش آموزان” ، “ویژه برنامه های کودکان و نوجوانان” ،”برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف”و “تجمع بزرگ عاشورائیان در این روز “.

صدفی خاطر نشان کرد : تجمع بزرگ عاشورائیان روز ۹ دی ماه راس ساعت ۹ صبح مقابل حسینیه ثارالله با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین همراه با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور برگزار می شود.

وی در رابطه با حکم سران فتنه گفت :ما همواره گوش به فرمان رهبر و ولی امرمان هستیم و رهبر صدور رای برای سران فتنه را به عهده قوه قضائیه گذاشته اند و در صورت تایید حکم قوه قضائیه از سوی رهبر نظر ما نیز همین است .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرز بین فتنه گر و اصلاح طلب را این گونه بیان کرد : معیار حق و باطل برای ما جریان ها ی سیاسی نیستند و معیار ما این است که همه افراد باید در راستای ارزش های اسلامی و رهبری گام بردارند .

صدفی در پایان ادامه داد : خط قرمز ما ارزش های اسلامی ، مبانی دینی و اعتقادی ، حفظ آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری است .

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi