پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:54:59 - شنبه 18 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیر کل انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه شهید باهنر:
مسئولان استان کرمان از ظرفیت دانشجویان بیشتر استفاده کنند/ دانشجو و تشکل‌ها را باور داشته باشید
فاطمه میرزایی گفت:سیاست و تدبیر مسئولین استانی باید به صورتی باشد که از ظرفیت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان در ابعاد مختلف بیشتر استفاده کنند.

به گزارش دانشجو آزاد: فاطمه میرزایی دبیر کل انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه شهید باهنر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو با گرامیداشت ۱۶ آذر گفت: به عنوان کسى حداقل ۶ سال از دوران دانشجویى خود را در تشکلهاى دانشجویى سپرى کرده‌ام، به دانشجویان توصیه مى‌کنم، قدر لحظات دانشجویى را بدانند و اجازه ندهند که این فرصت به راحتی از دستشان برود، زیرا فعالیت در تشکل‌ها نوعی خودسازی و تجربه مفید محسوب می‌شود.

وی افزود: هر زمان که از سوی مسئولان به دانشجویان و جوانان توجه شود و حرف‌هاى آن‌ها شنیده شود، انگیزه و امید هم در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

او اظهار داشت: باید محرکی برای بالا بردن امید و انگیزه برای قشر دانشجو در نظرگرفته شود و به این قشر مهم و تاثیرگذار بیش از پیش توجه شود.

 وی افزود: سیاست و تدبیر مسئولین استانی باید به صورتی باشد که از ظرفیت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان بیشتر استفاده کنند.

او توصیه کرد: مسئولین به صحن دانشگاه‌ها بیایند و حرف‌های دانشجویان و قشر فرهیخته را در حوزه‌های مختلف بشنوند.

دبیر کل انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه شهید باهنر تاکید کرد: هر زمان که از سمت مسئولین به دانشجویان و جوانان اعتماد شد و در انجام امور از ایده‌ها و راهکار‌های آن‌ها استفاده شد، در مسیر پیشرفت قرار گرفتیم.

وی بیان داشت: بزرگترین مسائل کشور و استان کرمان با استفاده از ظرفیت نخبگانی جوانان متخصص و تحول‌خواه و مسئولیت‌پذیر حل میشود.

او تصریح کرد: در دانشگاه‌ها مهم‌ترین اتفاقی که نیاز است رخ دهد این است که مسئولان به دانشجو و تشکل‌ها باور داشته باشند.

میرزایی گفت: ما در جامعه به مسئولانی نیاز داریم که دانشجویان و جوانان را به عنوان یک فرصت بزرگ ببیند و به آنان اعتماد داشته باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi