پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:43:29 - سه شنبه 28 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۵ دانش‌آموز کرمانی دارای رتبه برتر کنکور سراسری تجلیل شدند
در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور استاندار و فرمانده سپاه استان از پنج دانش‌آموز کرمانی دارای رتبه برتر در کنکور سراسری امسال تجلیل شد.

  به گزارش دانشجو آزاد:  محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان صبح با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گنج بی پایانی است که باید از آن حراست کرده و به خوبی برای نسل جوان جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها، بیان کرد: دانش‌آموزان زیادی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حاضر شدند و در این راه الهی به شهادت رسیدند.

استاندار کرمان با بیان اینکه مهمترین مسئله در توسعه نیروی انسانی مناسب است و آموزش و پرورش سهم مهمی در تربیت نیروی انسانی دارد، گفت: همه در بازگشایی مدارس کمک کنند و شهرداری‌ها همت کنند که فضای شهرها، فضای شادابی و نشاط آغاز سال تحصیلی جدید باشد.

وی با اشاره به اینکه تامین سرویس مدارس در سال جاری بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است، ادامه داد: باید تلاش شود که مشکلی از همان ابتدای بازگشایی مدارس نداشته باشیم.

فداکار با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس بسیار اهمیت دارد و نباید از آن غفلت شود، گفت: در برخی از مدارس ما شهدای دانش‌آموز تحصیل می‌کردند و این مدارس به نام شهدا نامگذاری شدند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدای دانش آموزی و اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور، ادامه داد: برگزاری این یادواره‌ها و همچنین اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور باید با جدیت پیگیری شود و ما هم کمک خواهیم کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه افزوده شدن بیش از ۷۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی استان کرمان در ابتدای مهرماه کار بزرگی است، گفت: بخشی از کمبودهای فضای آموزشی استان جبران می‌شود و جا دارد از نوسازی مدارس استان تقدیر کرد که در سطح کشور جزو استان‌های برتر بوده است.

استان کرمان ,
استان کرمان ,
استان کرمان ,
استان کرمان ,
استان کرمان ,

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi