پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:00:49 - سه شنبه 12 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۱۳ آبان نماد شوریدن قشر فرهیخته جامعه علیه غارتگری ها و دخالت های بی حد و حصر شیطان بزرگ است
دانشجویان شهرستان زرند با صدور بیانیه ای اعلام کردند: ۱۳ آبان نماد شوریدن قشر فرهیخته جامعه علیه غارتگری ها و دخالت های بی حد و حصر شیطان بزرگ است.

به گزارش “دانشجو آزاد” دانشجویان شهرستان زرند با صدور بیانیه ای اعلام کردند: ۱۳ آبان نماد شوریدن قشر فرهیخته جامعه علیه غارتگری ها و دخالت های بی حد و حصر شیطان بزرگ است.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

۱۳آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. ۱۳ آبان صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار است که در هر کدام از رخدادهای آن مصادیقی از پایداری، فداکاری، مقاومت اسلامی و بیداری جهادگونه علیه طاغوتیان، استکبار و نظام سلطه از سوی ملت مجاهد و غیور ایران اسلامی وجود دارد.

۱۳ آبان نماد شوریدن قشر فرهیخته و نخبه جامعه یعنی دانشگاهیان علیه تحقیرها و تضعیف ها و غارتگری ها و دخالت های بی حد و حصر شیطان بزرگ، آمریکا است. سیزدهم آبان ماه روز وحدت، صلابت و همدلی و همزبانی یک ملت بر علیه آمریکای جنایتکار و در یک کلام روز بیعت مجدد ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

پیام ۱۳ آبان ماه حفظ وحدت ملی، استقامت، پایداری و مقاومت در برابر توطئه های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا با الهام از آموزه های ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله) است، ملت ایران در طول سه دهه گذشته ثابت کرده است که هرگز صحنه حضورش را خالی نمی گذارد.

ملت مبارز و آزادیخواه ایران اسلامی در ۱۳ آبان علاوه بر از بین بردن ابهت شیطان بزرگ در جهان، به همه مستضعفان و آزادیخواهان جهان این درس را آموخت که می توان در مقابل غارت گری ها و توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و مظلومان عالم ایستاد و افکار استعماری آنان را به زباله ‌دان تاریخ فرستاد و به آنها آموخت که می‌توان هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کرد و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم فرو ریختنی است.

به رغم توطئه‌ها و سناریوهای کینه‌توزانه اردوگاه سلطه و صهیونیست بین‌المللی علیه ملت ایران در سالیان پس از انقلاب، گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تأثیر جدی قرار داده و ایالات متحده آمریکا و شرکای آن نه تنها در مصاف با نظام اسلامی ایران ترفه‌ای نبسته‌اند بلکه به مدد مقاومت و استکبارستیزی ایرانیان و عمق استراتژیک آن و جلوه‌نمایی بیداری اسلامی بدون توجه به کارنامه سیاه خود، امروزه درصدد تعامل با جمهوری اسلامی برآمده‌اند.

تأمل در واقعیات تلخ امروز منطقه به ویژه در روند فتنه داعش و تکفیری‌ها در کشورهای عراق، سوریه و لبنان بیش از هر زمان دیگری نشان می‌دهد، آمریکا بر اساس خوی استکباری و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و فساد عالم بوده و هرگز با نظامی مردمی و مستقل که مظهر حیات مقتدرانه اسلام عزیز است، سر آشتی و دوستی واقعی ندارد و ملت شجاع ایران در چنین شرایطی همچنان ضمن مطالبه تعقیب، محاکمه و مجازات سران کاخ سفید به سبب جنایات چند دهه اخیر در قبال ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای نیز تنها به رعایت همه‌جانبه حقوق مسلم خود و پایان یافتن تحریم‌های ظالمانه در تمامی سطوح می‌اندیشد.

ملت ایران که انقلاب اسلامی خود را براساس دکترین و راهبردهای نهضت عاشورا باور داشته و برای پاسداری از آن شهیدان فراوانی تقدیم کرده است، همچنان پیوند خود را با عاشورای حسینی حفظ و به تأسی از مولا و رهبر سازش‌ناپذیر خود امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در برابر نظام سلطه ایستاده و همواره آماده در صحنه حضوردارد.

در این راه شاخص اصلی ما مواضع حکیمانه و مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است و ما مطیع محض ولی فقیه زمان هستیم و چون ایشان ضمن طرح نرمش قهرمانانه، آمریکا را غیرقابل اعتماد دانسته‌اند و تا زمانی که استکبار جهانی در رفتار سیاسی خود مبنی بر رعایت کامل حقوق حقه ملت ایران تجدید نظر نکند، ما نیز بر مواضع مقتدرانه خود در مقابل استکبار جهانی مستحکم ایستاده‌ایم و این ایستادگی را روز ۱۳ آبان، روز ابراز خشم و نفرت علیه مستکبران جهانی با مشت‌هایی گره کرده و فریادهایی رعد آسا به معرض نمایش خواهیم گذاشت چرا که ما مفسّران « اَشِدّاءُ عَلَی‌الکُفّار وَ رُحَماءُ بَینَهُم » هستیم.

در پایان بسیج دانشجویی شهرستان زرند در سال دولت، ملت همدلی و همزبانی از اقشار و آحاد مختلف ملت سوگوار و عزادار ابا عبدالله الحسین (ع) بویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی شهرستان زرند برای حضور پرشور، معنوی و چشم گیر در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و طنین‌انداز کردن شعارهای “هیهات مناالذله” ،”مرگ بر آمریکا” و نمایش سازش‌ناپذیری و استکبار ستیزی خود در برابر دشمنان مردمان حق جوی جهان دعوت می کند.

 

«والسلام علی عباد ا الصالحین»

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi