پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:08:20 - شنبه 26 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادداشت/بعثت خوبی ها
خلقت بشر با خلقت نبی آغاز شد؛خلقت بشر با خلقت نبی آغاز شد.خدایی که احسن الخالقین است .طرح حیات بشر را به جریان هدایت گرانی از جنس خودمان متصل ساخت تا مسیر انسانیت از مدار اصلی اش خارج نشود

به گزارش “دانشجو آزاد“؛خلقت بشر با خلقت نبی آغاز شد.خدایی که احسن الخالقین است .طرح حیات بشر را به جریان هدایت گرانی از جنس خودمان متصل ساخت تا مسیر انسانیت از مدار اصلی اش خارج نشود.

فطرتی با رنگ و بوی خوبی ها برای بشر برانگیخت و برای این انگیزش های پاک انبیاء را برگزید سالها در کنار بشیریت بودند و تلاش کردند تا قدم به قدم سطح درک و شعور انسان ها را بالا برده و آنها را برای دریافت پیام ای عظیم برای همگان و برای همیشه آماده سازند.

تمام انبیاء در مقابل هجوم حمله های شیاطین جن و انس ایستادند و تلاش کردند تا افرادی ناب هر چند معدود نیاز به این روز بزرگ را درک کنند و برای آن آماده شوند و این روز همان روز بعثت برترین نبی خدا است .

حضرت محمد(صلوات الله علیه) رسول خدا اسوه ی تمام خوبی ها ممکن عالم با نهادی از جنس نور و لطافت که حاصل سالها عبادت و ریاضت و ارتباط با معبود اش بود برای امری عظیم برانگیخته شد .

فضای غار حرا شاهد بعثت او بود پیامبری که همه چیز را در اوج دریافت کرد حامل بالاترین پیام و وحی، بالاترین دین ،و برترین دستورالعملل حیات بشری شد و این بزرگترین عید برای همه عالمیان است که خداوند بر ما منت نهاد و ما را امت پیامبری قرار داد که حتی خطا کار و گناهکار را هم از دریای مهربانی اش بی بهره نمی سازد و امید به شفاعت اش بزرگترین هدیه ای است که امت محمد  (صلوات الله علیه) ارزانی شده است.

ص.رضایی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi