پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:35:37 - پنجشنبه 30 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گلایه شدید دانشجویان جیرفت و عنبرآباد از بی تفاوتی موضع نماینده خود در قبال استیضاح وزیر علوم
به گزارش پایگاه خبری ” دانشجوآزاد ” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر این پایگاه اطلاع رسانی ارسال گردیده به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای فرج الله عارفی

نماینده محترم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با احترام ، سخنانی کوتاه با دلی پر از خون برای شما داریم،سخنانی از جنس دلواپس بودن ،سخنانی پیرامون  سکوتتان در برابر کج روی های افراطیون.

آقای عارفی مگر شما نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس نیستید چرا تا به امروز از اظهارنظرهایی که برخی مسئولان دولتی درباره شبکه های اجتماعی،حجاب،ماهواره و …….. داشته اند و این اظهار نظرهای غلط که باعث ترویج فرهنگ  و سبک زندگی غربی می شود ،  سکوت کرده اید و تذکر نواده اید.

جنابعالی حتماً یادتان هست روز اول کاری شما در مجلس و قرائت سوگندنامه که : {….تعهد می نمایم که پاسدار حریم اسلامی و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم…}آیا می دانید مبانی جمهوری اسلامی چه می باشد که برای دفاع از آن سوگند خوردید. در اینجا برخی از این مبانی مهم جمهوری اسلامی را یادآور می شویم:

۱-ولایت مطلقه فقیه۲-مبارزه با فساد۳-استقلال سیاسی، که متاسفانه جنابعالی به عنوان نماینده شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در  حفظ و پاسداری از این مبانی کوتاهی نمودید و دچار مصلحت اندیشی شدید شما چگونه میخواهید در برابر مردم شهید پرور این دو شهرستان پاسخگو باشید.شما باید به خاطر سوگندی که در دفاع از مبانی انقلاب یاد کردید  به سوالات ذیل پاسخ بدهید چون وظیفه شما پاسخگویی است.

۱-شما در بحث مبارزه با فساد که از مبانی جمهوری اسلامی می باشد چرا تا کنون همچون سایر نمایندگان انقلابی علی الخصوص نمایندگان استان کرمان موضع نگرفتید و در گفتار و عمل خود خواستار مبارزه با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها نشدید؟

۲-حتماً به خاطر دارید که در انتخابات ۸۸ عده ای به بهانه تقلب در انتخابات فتنه به پا کردند  و به بهانه تقلب شعار های ضد ولایت فقیه سر دادند،عکس امام(ره) را پاره کردند،در روز عاشورا خیمه های حسینی را به آتش کشیدند و از روزی که آقای فرجی دانا به عنوان وزیر علوم از مجلس رای اعتماد گرفتند، برخی از حامیان آن  فتنه در وزارت علوم مجدد مشغول به کارشدند.و حال که برخی نمایندگان محترم مجلس کهالحق نمایندگی برازنده آنهاست، خواهان استیضاح وزیر علوم شدند و جنابعالی سکوت کردید و حتی درخواست استیضاح را هم امضا نکردید.

در ادامه این بیانیه آمده است:در حالی که ما دانشجویان امروز منتظر عملکرد انقلابی جنابعالی مانند سایر نمایندگان ارزشی و پیرو خط امام (ره)از جمله حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی نماینده محترم مردم شهرستان های همجوارمان (بم ، ریگان ، فهرج و نرماشیر) در صحن علنی مجلس بودیم تا شما با اقدامات خود ولو به صورت حضوری از انقلاب و ارزشها دفاع کنید باز هم به مانند خیلی از روزهای حساس در حوزه انتخابیه خود به سر می بردید و در حالی که انقلاب به رای شما نیازمند بود به آن بی اعتنایی کردید و در صحن مجلس حضور نداشتید لذا به این جهت  ، ما دانشجویان بسیجی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد  امروز را به  عنوان چهارشنبه سیاه دوران نمایندگی شما در ذهنمان به ثبت رساندیم.

آقای نماینده یا شما تخلفات وزیر علوم را نمی دانید یا که خود را به ندانستن زده اید.  در هر دو صورت در پیشگاه شهدا و  مردم باید پاسخگو باشید و از آنجایی که گویا در پایتخت به شما خوش میگذرد و وقت ندارید تخلفات وزیر علوم را پیگیری کنید به تعداد کمی از این تخلفات اشاره میکنیم:

۱-کنار زدن نیروهای ارزشی،باسواد و انقلابی و کاهش شدید رشد علمی کشور

۲-به کار گیری افرادی که در فتنه نقش مستقیم داشتندو بازگشت بیش از ۱۰۰نفر از متهمان امنیتی در سمت های مختلف دانشگاهها

۳-اعطای بورسیه های غیرقانونی

۴-سپردن دانشگاهها به یک جریان سیاسی و تبدیل شدن دانشگاهها به جولان گاه سیاسی و بازگشت دانشجویان ستاره دار به دانشگاهها

۵-……………………

حال با دانستن نمونه هایی از تخلفات وزیر علوم آیا سکوت و مصلحت اندیشی جایز است؟

جناب آقای عارفی لازم است این سخن امام خمینی( ره) را برای شما یاداوری کنم که : ((هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف کردند معلوم می شود عیبی در کار است )) و حال سایت های ضد انقلاب فارسی زبان و شبکه های معاند از عملکرد وزیر علوم دفاع می کنند و دنبال بودند استیضاح صورت نگیرد .

در پایان از برخی نمایندگان استان کرمان(حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی نماینده محترم مردم بم -ریگان- فهرج و نرماشیر-دکتر منظری توکلی نماینده محترم مردم بافت و رابر، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا امیری نماینده محترم ۵ شهرستان جنوبی استان ، دکتر حسین آذین نماینده محترم مردم انار و رفسنجان ، دکترزاهدی نماینده محترم کرمان و راور ) که در استیضاح وزیر علوم نقش داشته اند تشکر می کنیم و به آنها خدا قوت می گوییم و به عنوان یک هم استانی به شما نمایندگان عزیز افتخار می کنیم و امیدواریم سایر نمایندگان استان نیز از این حرکت شما درس بگیرند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت و عنبرآباد

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi