پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:38:31 - یکشنبه 24 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گفته هایی از دل مسافران سرزمین های حاجت
دانشجویان اعزامی به راهیان نور احساس خود را به این سفر بیان کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ دانشجویان اعزامی به راهیان نور احساس خود را به این سفر بیان کردند.

-برای بار سوم هست که دارم به این اردوها می روم و از پدرم شنیده بودم که الان اونجا همش خاکه چون تمام آثار پاک شدند ولی یه حسی تو همون خاک هست که انگار ابعاد و حجم بدن مطهر شهدا را حس می کردم با اینکه چیزی نبود احساس می کنم این اثر خون هست و تمام دلخوشی ما همین خاک هست.

_یک دانشجوی عمران گفت: در ایام فاطمیه توی مسجد بودم که دلم گرفته بود، یه جورایی حضرت فاطمه (س) خودشون منو دعوت کردن وخوشحال هستم از اینکه شهدا ما را طلبیدند و امیدوارم که بتوانم ادامه دهنده ی راه شهدا باشم وشهدا زنده اند و هیچ وقت فراموششان نمی کنیم؛ باید به این مناطق رفت و بازدید کرد که بفهیم چگونه جنگیدند.

-در امتحان کنکور هم داشتیم از شهدایی که در راه علم شهید شدند ،شهیدان احمدی روشن ،در هفته هایی که خسته می شدم میگفتم به نیت اون شهید درس میخونم و نتیجه های بهتری می گرفتم.خوشحالم از اینکه شهدا ما را طلبیدند امیدوارم بتونم راهشون ادامه بدهیم شرمنده شون نباشیم.

_برای اولین بار هست که می خواهم از مناطق بازدید کنم به خاطرهمین شور و شوقی دارم که وصف ناشدنی است ، امیدوارم وقتی که از این اردوها بر می گردیم تأثیری خوبی را برام داشته باشه و تغییر جزئی هم اگه هست تو وجودم ایجاد بشه وسریال شوق پرواز که در رابطه با شهید عباس بابایی زندگینامه جالبی داشتند وهمچنین کتاب زندگینامه شهید همت و مجموعه کتاب های افلاکیان خاکی را خوندم و اعتقادم نسبت به شهدا بیشتر شده وتعریف دوستانم باعث شد که به این اردو بیایم.

-با این که یه بار دیگه رفتم ولی میخواستم دوباره به آرامش برسم و بعضی وقت ها آدم باید ریکاوری بشه دفعه قبل که رفتم تا چند وقت این آرامش را داشتم و می خواستم دوباره تجربه اش کنم و فضایی معنوی خاصی دارد همش خاکه و ساده است، یه مدتی هست که دغدغه ذهنی و درسی داشتم و الان ذهنم پرشده باید برم که ری استارت بشم. این اردوها در صورتی تأثیر گذار خواهد بود که علم و معرفت را داشته باشیم، اردوهای راهیان نور یه اردوی زیارتی و سیاحتی است که انسان به آرامش عملی می رسد.

-برای بار دوم هست که می روم و حس خوبی دارم دانشجوی ترم آخر ودفعه اخری هست که می توانم به این سفر دانشجویی برم و می خواهم کمال استفاده را از این برنامه اردویی ببرم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi