پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:38:34 - چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کیمیا گری در ورزشگاه باهنر /مس طلا شد / ۱۸۰ دقیقه تا خوشبختی
مس کرمان با تک گل باقری از سد هم نام رفسنجانی خود گذشت تا برای لیگ برتری شدن تنها دو بازی رفت وبرگشت با تیم چهاردهم لیگ برتر در پیش رو داشته باشد.

به گزارش” دانشجو آزاد ” به نقل از ورزش خبر ؛ این بازی در حالی برگزار شد هر دو تیم به خوبی می‌دانستند با توجه به تساوی صفر بر صفر بازی رفت، کوچکترین اشتباه در بازی برگشت، بدترین نتیجه را برای آن ها در پی خواهد داشت از همین رو بود که بازی دو تیم کاملا محتاطانه آغاز شد.

بازی که تا دقایق انتهایی نیمه اول ید و کسل کننده پیش میرفت به ناگهان در اواخر این نیمه رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و شوت باقری به نوعی یخ بازی را آب کرد .

رفسنجانی ها نیز برای عقب نماندن از حریف کرمانی خود حمله جدی را بر روی دروازه مس کرمان طراحی کردند که عکس العمل سنگچولی مانع از بازنده رفتن مس کرمان به رختکن شد .

هر چند که از زمان بازی پیش میرفت احتیاط در دستور کار هر دو تیم قرار میگرفت تا در دقیقه ۷۴ بازی دو استباه متوالی ارز دو مدافع مس رفسنجان در نهایت منجر به ایجاد موفیعبت برای  روح الله باقری مهاجم تیز چنگ مس کرمان شد و او با ضربه ای دقیق ورزشگاه باهنر را به غوغا کده ای تبدیل کرد !!!

بعد از این گل بازیکنان مس رفسنجان که در ۱۵ دقیقه‌ی پایانی همه چیز را از دست رفته می‌دیدند، برروی دروازه‌ی مس حمله ور شدند و پس از اینکه در دقیقه‌ی ۸۷ با اوت بلند علیزاده برروی دروازه‌ی مس خطرساز شدند، کاظمیان بازیکن مس رفسنجان با خطایی واضح و عمدی برروی حسین‌خانی، کارت زرد دوم خود را دریافت کرد تا اخراج شود.

مس کرمان در دقایق پایانی نیز بازی را کنترل کرد تا با یک پیروزی شیرین راهی مرحله بعد شود و چشم انتظار تیم چهاردهم لیگ برتر باشد تا با انجام دو بازی رفت و برگشت بتواند خوشبختی خود را در این فصل کامل کند و با صعود به لیگ برتر به نوعی قدردان حمایتهای تماشاگران خود نیز باشد .

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi