پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:36:47 - شنبه 30 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی منطقه ۸ کشور در بم برگزار شد
امروز ۳۰ اردیبهشت ماه اولین کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه هشت کشور به میزبانی دانشگاه بم در تالار پرستوی ارگ جدید برگزار شد.

دکترمازیار اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در حاشیه این کنگره در جمع خبرنگاران گفت: این همایش به عنوان اولین همایش علمی دانشجویی کمیته‌های تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی شرق کشور (منطقه آمایشی ۸) با هدف ارتقاء توان پژوهش و رشد و شکوفایی استعدادهای آنان در راستای نهادینه ساختن فعالیت های پژوهشی در بین دانشجویان، ترویج و ارتقاء مهارت و فرهنگ پژوهش برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسیر تحقیقات و فناوری، یکی از بهترین مسیرها برای ارتقاء فردی دانشجویان، جامعه و کشور است، تصریح کرد: اگر دانشجویان آنچه امروز هست را یک تحول بزرگ ببینند و برای آن برنامه ریزی کرده و حرکت رو به جلو داشته باشند، میتوان امیدوار بود که از یافته‌های کنگره، برای ارتقاء جامعه بهره مند شویم.

اویسی بیان کرد: بیش از ۳۵۰ مقاله تحقیقاتی و فناوری در این کنگره ارائه شد که ۱۳مقاله به صورت سخنرانی و ۳۰۰ مقاله بشکل پوستر انتخاب شده‌اند.

به گزارش ایسنا، در این کنگره یک روزه دانشجویان دانشگاه های بم، کرمان، زاهدان، جیرفت، رفسنجان، سیرجان، زابل و ایرانشهر حضور داشتند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi