پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:46:29 - شنبه 31 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کنسرت‌ها زود‌تر از دانشجویان به دانشگاه آمدند
کنسرت‌های موسیقی خود را زود‌تر از دانشجویان به دانشگاه آزاد رفسنجان رساندند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  «خبرگزاری دانشجو» ، سال تحصیلی گذشته در دانشگاه‌ها با کنسرت‌ها، جشن‌ها و مراسم خیلی خیلی شاد به پایان رسید و سر و صدای این مراسم به حدی بود که مقام معظم رهبری نیز در دیدار رمضانی خود با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها نیز به این موضوع اشاره کردند و در قسمتی از سخنان خود فرمودند: «جوان ایرانی افسرده است، پس باید برایش محیط نشاط درست کنیم؛ چه‌جوری؟ با کنسرت موسیقی، با جلسات و اردوهای مختلط جنسی، و آزادی‌هایی از این قبیل؛ این دنباله‌ آن حرف است. نخیر، بعکس، جوان ایرانی امروز جزو بانشاط‌ترین و فعّال‌ترین و سرزنده‌ترین جوان‌ها است.»

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در رابطه با برگزاری کنسرت‌ها در دانشگاه‌ها نیز فرمودند: «یک مسئله، مسئله‌ کنسرت‌ها در دانشگاه بود که دانشجوی عزیزی مطرح کردند که دانشگاه جای کنسرت نیست. راست است؛ این را من هم یادداشت کرده‌ام و جزو یادداشت‌های من، همین مطلب هست. اینکه ما بیاییم دانشجو‌ها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی، به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم، جزو غلط‌ترین کار‌ها است.»

 

اما با توجه به این سخنان رهبر انقلاب به عنوان سکان دار فرهنگی کشور دانشگاه آزاد واحد رفسنجان اینبار همانند قبل دانشجویان کنسرت را به دانشگاه برد.

 

هفته‌ گذشته شهرستان رفسنجان شاهد برگزاری کنسرت موسیقی پاپ در دانشگاه آزاد این شهرستان بود بود که با واکنش دانشجویان و مردم مومن این شهرستان با توجه به سخنان رهبری انقلاب قرار گرفت.

 

البته این نخستین باری نیست که مسئولین دانشگاه‌ها برنامه‌هایی را برخلاف آنچه که باید ترتیب می‌بینند و برگزار می‌کنند؛ اما باید گفت سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ بهاری که هنوز نرسیده و برخی قبل از آغاز بهار دانشگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی‌اش را آغاز کرده‌اند، برنامه‌هایی مخالف به آنچه که باید باشد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi