پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:08:41 - چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کری خواندن برای دیدار با پرسپولیس از من گذشته است!
مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیگر جوان نیستم تا برای بازیکنان پرسپولیس کری بخوانم گفت: دربی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ام و کری خواندن از من دیگر گذشته است.

به گزارش ” دانشجو آزاد ” به نقل  مهر؛ حنیف عمران زاده با اشاره به برگزاری دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر ضمن بیان این مطلب گفت: بازی حساسی را پیش رو خواهیم داشت. با توجه به اینکه نتوانستیم قهرمان شویم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم نگرفتیم تنها به دنبال این هستیم با پیروزی در این دیدار دل هواداران را شاد کرده و خاطره خوبی را برای آنها به یادگار بگذاریم.

وی در پاسخ به این سئوال که در جلسه ای که با سرمربی استقلال داشتید چه صحبت های انجام شد گفت: صحبت خاصی نبوده. سرمربی از ما خواست تا در زمین مدیریت کنیم و باتمام تلاشمان بدنبال پیروزی مقابل حریف قدیمی خود باشیم.

عمران زاده در پاسخ به این سئوال که آیا برای تیم حریف کری هم خوانده اید یا خیر گفت: دیگر کری خواندن از من گذشته است. من ۱۴ دربی را تجربه کرده ام و کری خواندن تنها مختص بازیکنان جوان است و بازیکنان با تجربه مثل نورمحمدی، محمد نوری و دیگر بازیکنان پرسپولیس و استقلال اهل کری خواندن نیستند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi