پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:55:07 - چهارشنبه 4 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارگاه های علوم انسانی با هدف شروع جنبش نرم افزاری در دانشگاه آغاز به کار کرد
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، کارگاه های علوم انسانی با هدف شروع جنبش نرم افزاری در دانشگاه آغاز به کار کرد.

فرشاد پهلوان در گفتگو با خبرنگار “دانشجوآزاد” در رابطه با برگزاری کارگاه های علوم انسانی در دانشگاه آزاد کرمان گفت: این کارگاه در سطح شوراهای بسیج دانشجویی، شوراهای پایگاه بسیج و مسئولین حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی برگزار می شود.

مسئول علمی  سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان افزود:ب یش از ۱۰کارگاه که شامل: ۱٫بررسی انتقادی روند شکل گیری علوم انسانی و مفهوم جنبش نرم افزاری، ۲٫الزامات عملی جنبش نرم افزاری و تشکیل هسته های تخصصی حول موضاعات علوم انسانی، ۳٫چیستی و چگونگی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه ای تخصصی است، امروز پنجشنبه ۵ آذرماه برگزار می شود.

وی اذعان کرد: این سه گارگاه به صورت چرخشی در نه نوبت برگزار می شود و یک نشست کلی هم داریم که ۱۰ کارگاه تخصصی در مورد بحث علوم انسانی اجرا می شود.

پهلوان با اشاره به اینکه اساتید این کارگاه ها از تهران هستند ادامه داد: تعداد افراد شرکت کننده در این کارگاه ها بیش از صد نفر می باشد.

مسئول علمی  سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان توضیح داد: هدف از برگزاری این کارگاه مفهوم شناسی علوم انسانی در دانشگاه هاست و  جنبش نرم افزاری باید در دانشگاه ها شکل گرفته و هسته های علوم انسانی را بشناسند، بحث اصلاح علوم انسانی در دانشگاه ها و شروع حرکت آن از بسیج دانشجویی در استان است.

پهلوان در پایان خاطرنشان کرد: محل برگزاری این کارگاه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان است و ساعت ۸صبح روز پنج شنبه ۵ آذر شروع شده و تا ساعت ۱۵ ادامه دارد.

انتهای پیام/س

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi