پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:29:37 - سه شنبه 24 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چشم دانشگاه فردوسی به جمال محکوم فتنه و سیاوش قمیشی روشن شد
هر روز چشم دانشگاهایمان به رونمایی از پدیده ای تازه روشن می شود و الحمدالله این رخ دادها فقط به شهر یا دانشگاه خاصی اختصاص ندارد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ هر روز چشم دانشگاهایمان به رونمایی از پدیده ای تازه روشن می شود و الحمدالله این رخ دادها فقط به شهر یا دانشگاه خاصی اختصاص ندارد و دانشگاههای دولتی در حال پیشی گرفتن از دانشگاه آزاد، گوی سبقت از یکدیگر می ربایند.

چندی است که دعوت دانشگاههای مختلف از محکومین فتنه به روالی عادی تبدیل شده و معلوم نیست این برنامه های هدایت شده از کدام مرجع چنین دستور می گیرد که دانشگاه ها را باراندازی سیاسی جریانات خاص می کند! تریبون دادن به فتنه گرانی که طی هشت ماه خون به دل ملت و رهبری کردند و به نحوی متعالی دشمن شادمان کردند؛ فتنه ای که خط قرمز رهبر و نظام و ملت است اما گویی روسای دانشگاهها از خیل ملت عقب مانده و همواره در حال قبح زدایی از چهره های روسیاهی هستند که طرد شده ملت است.

۱۶ آذر امسال که به طریقی اولی و هدایت شده چهره هایی همچون فائزه هاشمی سخنرانان اصلی مراسم روز دانشجو در دانشگاهها بودند و سخنرانی بسیاری از اساتید دانشگاه و نیروهای ارزشی لغو شد.

دانشگاههای سیاست زده ما با نزدیک شدن به انتخابات رسالت اصلی خود را فراموش کرده و باشگاه سیاسی احزاب شده اند تا کرسی های بیشتری را به خود اختصاص دهند؛ از این سیاست زدگی های دانشگاهها که بگذریم، برخی دانشگاهها پا را از جانب داری فتنه گران فراتر گذاشته و با شتاب عجیبی بعد از عبور از انقلاب و جمهوریت در حال گذر از اسلام هم می باشند.

روز گذشته در دیار علی بن موسی الرضا و در دانشگاه فردوسی مشهد در حالیکه سخنرانی حسین مرعشی، محکوم فتنه به اتمام رسیده بود آهنگی از خواننده لس آنجلسی با موضوع حصر و زندان پخش شد که دانشجویان با در دست داشتن عکسهای زندانیان سیاسی با این آهنگ همراهی کردند.

اگر دعوت از افراد مرتبط با فتنه را مربوط به فضای انتخابات و بازگرداندن برخی روسیاهان به فضای سیاسی و اجتماعی جامعه بدانیم، نمی دانم پخش آهنگ های خواننده های لس آنجلسی را به چه ربط دهیم؟!

چیزی نمی توان گفت جز اینکه از مسئولین وزارت علوم و رئیس و مسئولین فرهنگی و غیر فرهنگی دانشگاه فردوسی بخواهیم کمی کلاه خود را بالاتر بگذارند.

  1. احدی   آذر ۲۴, ۱۳۹۴  

    بسیار عالی بود
    آفرین به قلمتون

    • sabahi   آذر ۲۵, ۱۳۹۴  

      سپاس از دقت نظر شما

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi