پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:59:21 - چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چشم تمام ایران به کرمان است / درودگر و دست نشان الگو بردارند برای سال بعدشان
عصر امروز مس رفسنجان در خانه در اولین بازی حساس پلی آف پذیرای هم نام کرمانی خود میباشد .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر”دیدار حساس پلی آف بین دو تیم مس کرمان و رفسنجان امروز در حالی به میزبانی رفسنجانی ها آغاز خواهد شد که شاید در نیم فصل هیچ کس پیش بینی چنین دیداری را نداشت زیرا رفسنجانی ها در صدر و کرمانیها در قعر گروه های خود قرار داشتند .

دیدار امروز را میتوان از جهاتی به جنگ بین دو سرمربی با اندیشه های خاص خود تشبیه کرد  زیرا وینگو بگوویچ که فراتر از حد انتظار با مس رفسنجان نتیجه گرفت در ابتدای فصل تنها قرارداد خود را با مس کرمان رسمی نکرد وگرنه از سوی مدیران وقت باشگاه به عنوان سرمربی معرفی شد. مدیریت تغییر کرد. نژادزمانی اعتقادی به وینگو نداشت و با اخراج و سپس انتصابی محترمانه اکبر میثاقیان را جایگزین وی کرد. وینگو پس از این اتفاقات به رفسنجان رفت اما کینه بزرگی را با خود از کرمان برد و مسلما انتظار چنین روزی را می کشید تا کینه خود را علنی کند و انتقام این رفتار را از تیم محبوب استان کرمان بگیرد.

هر چند شاید اصلی ترین رقیب مس در این بازی چمن بی کیفیت ورزشگاه تختی باشد که موجب شود یک بازی کاملا هوایی از دو تیم را مشاهده کنیم و قطعا در بازی دو مس، هر تیمی که نبردهای هوایی را برنده شود، قطعا نتیجه بهتری کسب خواهد کرد.

با تمامی این تفاسیر اینبازی یک بازی تمام خانوادگی محسوب میشود دیداری که قرار است به دور از هر گونه حاشیه و جنجال که طول فصل برای مسی ها بوجود آوردند برگزار شود , البته این دیدار مطمئنا در بین میلونها ببیننده خود از سراسر کشور دو بیننده خاص هم دارد , صادق درودگر و نادر دست نشان دو نفری که برای نرسیدن مس به این دیدار از هیچ دروغ و تهمت و افترایی دریغ نکردند و مطمئنا امروز در پای تلویزیون خواهند دید که باید قدرت را در زمین بازی نشان داد نه  رسانه و مصاحبه .

انتهای پیام/

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi