پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:18:16 - یکشنبه 30 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیش بازی اینتر میلان – آث میلان
دو تیم اینتر و آث میلان، امشب در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان، در دربی دلامادونینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش سه”، اختلاف امتیاز دو تیم تنها یک امتیاز است و با توجه به اینکه شانس زیادی برای کسب سهمیه ندارند، این دیدار از لحاظ حیثیتی می‌تواند برای هر دو طرف اهمیت داشته باشد.

اینتر میلان
شاگردان روبرتو مانچینی، با کسب ۴۱ امتیاز ۳۰ بازی، در رده ی دهم جدول سری آ قرار دارند. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۲ تساوی، ۲ شکست و یک پیروزی کسب کرده اند و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. پس از حضور مانچینی روی نیمکت، اینتر نتوانسته به ثبات دست پیدا کند. در اوایل حضور مانچو، آنها خوب نتیجه می‌گرفتند ولی کم کم دوباره نراتزوری دچار افت شد و پیش از دیدار آخر مقابل ورونا که با پیروزی ۳-۰ همراه بود، ۷ بازی بود که آنها موفق به کسب پیروزی نشده بودند. فردی گوارین و مارسلو بروزویچ به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.


آث میلان
شاگردان فیلیپو اینزاگی با کسب ۴۲ امتیاز از ۳۰ بازی، در رده ی نهم جدول سری آ قرار دارند. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند و نسبتا آماده تر از اینتر هستند. آخرین پیروزی در این دربی متعلق به میلان است ولی در ۵ دیدار اخیر، آمار اینتر بهتر از حریف خود است. در این ۵ بازی، ۲ پیروزی برای اینتر، ۲ تساوی و ۱ پیروزی برای میلان به ثبت رسیده است.با بازگشت متیا دسترو و کیسوکه هندا، میلان با ترکیب اصلی خود مقابل اینتر حاضر خواهد شد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi