پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:49:56 - شنبه 7 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حضور مشاور عالی رئیس قوه قضائیه؛
پویش «به حرمت امام حسین می‌بخشم» در کرمان رونمایی شد
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پویش‌هایی از سوی معاونت حل اختلاف قوه قضائیه در مناسبت‌های مختلف به منظور توسعه فرهنگ صلح و سازش راه‌اندازی می‌شود که نمونه آن پویشی است با عنوان «به حرمت امام حسین(علیه السلام) می‌بخشم» که برگزاری این پویش‌ها برکات زیادی را به دنبال داشته است.

به گزارش دانشجو آزاد:  حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز هفتم مرداد ماه در حاشیه رونمایی از پویش “به حرمت امام حسین(علیه السلام) می‌بخشم” در دادگستری استان کرمان اظهار کرد: به مناسبت ماه‌های محرم و صفر، این پویش مانند سال گذشته در استان کرمان با حضور آیت‌الله صدیقی مشاور عالی رئیس قوه قضائیه رونمایی شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم این پویش در ماه‌های محرم و صفر فرصتی باشد تا شوراهای حل اختلاف، معتمدان، ریش سفیدان و متنفذین از نام امام حسین (علیه السلام) الهام بگیرند و برای جلب رضایت در پرونده‌های مربوط به قصاص و سایر پرونده‌ها تلاش کنند تا افراد با جلب رضایت از زندان آزاد شوند.

حمیدی گفت: طی سال گذشته در ۱۳ پرونده قصاص که حکم قطعی آنها صادر و آماده اجرا بوده، به برکت نام ائمه اطهار (علیهم السلام) رضایت حاصل و افراد از قصاص نجات یافته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: همچنین در سال گذشته ۵۵ هزار پرونده در دادگستری استان منتهی به صلح و سازش شده و ۶۴۰ زندانی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند و ۲۳۰۰ پرونده زندانی دار مختومه و مشکل مردم حل شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم این برکات در ماه‌های محرم و صفر امسال نیز ادامه یابد و افراد بیشتری با جلب رضایت شاکیان از زندان آزاد شوند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi