پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:13:14 - شنبه 6 خرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:
پوشش ۳۴۰ هزار دانش آموز استان کرمان در طرح “نماد” (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه مجازی با مدیران و روسا، معاونان پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان از پوشش ۳۴۰ هزار دانش آموز استان در طرح “نماد” (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: به نقل از روابط عمومی اموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: طرح نماد به منظور پایش مستمر وضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی با رویکرد شناسایی دانش آموزان در معرض خطر یا بزه دیده با ارائه خدمات حمایتی و تخصصی یا مداخله قضایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های ارزشمند ما هستند، افزود: طرح نماد یک ائتلاف اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بزهکاری بین کودکان و نوجوانان است که با مشارکت چند دستگاه برون سازمانی محقق می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه تلاش های ما در آموزش و پرورش برای رشد و بالندگی دانش آموزان و تحقق اتفاق های مثبت در کف مدرسه است که طرح نماد بستر مناسبی برای این مهم است.

بر پایه این گزارش، نشست مجازی مدیرکل، معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان با مدیران و روسا، معاونان پرورشی و فرهنگی و کارشناسان پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با محور طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) برگزار شد.۱۱۲:۵۵ بعدازظهرهدایت شده از اخبار آموزش و پرورش استان کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi