پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:50:31 - جمعه 31 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وظیفه اصلی بسیج دانشجویی، دفاع از اسلام و انقلاب در دانشگاه هاست
دانشجوی بسیجی باید یک سلسله از مبانی اسلامی را بداند، بخواند، مطالعه کند و بفهمد آنهم فهمی درست؛ تا اینکه مقدمه فعالیت او در دانشگاه ها باشد و بتواند تشخیص و تحلیلی درست از اوضاع داشته و نسبت به جامعه اطراف خود بی تفاوت نباشد. به گزارش ” دانشجوآزاد ” دکتر حیدری، مسئول سازمان بسیج […]

دانشجوی بسیجی باید یک سلسله از مبانی اسلامی را بداند، بخواند، مطالعه کند و بفهمد آنهم فهمی درست؛ تا اینکه مقدمه فعالیت او در دانشگاه ها باشد و بتواند تشخیص و تحلیلی درست از اوضاع داشته و نسبت به جامعه اطراف خود بی تفاوت نباشد.

به گزارش ” دانشجوآزاد ” دکتر حیدری، مسئول سازمان بسیج دانشجویی، عصر امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی استان کرمان که در مشهد مقدس برگزار شده است با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در جوار حرم مطهر رضوی افزود: این چند روز را غنیمت شمرده و از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را نمایید تا اینکه با سلسله مباحث مبنایی که برای اقدام و فعالیت در دانشگاهها به آن نیاز دارید آشنا گردید و فهم دقیق و فعالیت وسیع و اقدام موثر را از حضرت بخواهید.

وی گفت: مقام معظم رهبری از دانشجویان ارزشی و حزب الهی تعبیری به عنوان عنصر فعال بصیر دارند و می فرمایند: بسیجی یعنی عنصری که در هر عرصه ای که انقلاب به آن نیاز داشته باشد حضور یابد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی، عنصر فعال بصیر را فردی دانست که با بصیرت، زحمت می کشد و کار می کند و همچنین با چشم و دیده باز به کار نگاه می کند.

حیدری افزود: امام راحل در پیام تاسیس بسیج دانشجویی فرموده اند: فرزندان بسیجی ام در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

دکتر حیدری با بیان اینکه وظیفه اصلی بسیج دانشجویی، دفاع از اسلام و انقلاب در دانشگاه هاست، خاطر نشان کرد: دانشجوی بسیجی باید یک سلسله از مبانی اسلامی را بداند، بخواند، مطالعه کند و بفهمد آنهم فهمی درست؛ تا اینکه مقدمه فعالیت او در دانشگاه ها باشد و بتواند تشخیص و تحلیلی درست از اوضاع داشته و نسبت به جامعه اطراف خود بی تفاوت نباشد.

حیدری، مبانی گفتمان اسلامی را نیاز جامعه دانشجو برشمرد و افزود: برای فهمیدن گفتمان انقلاب اسلامی، دانستن اندیشه های امام و رهبری ضروریست تا دانشجو بتواند تشخیص و تحلیل درستی از اوضاع جهان اسلام داشته باشد یعنی اینکه بداند اکنون موضوع اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi