پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:43:33 - چهارشنبه 27 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همه سعی کنید وحدت ملی و وحدت کشور را حفظ کنید
در روز ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ بود که نمایندگان ۴ نامزد انتخاباتی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند تا نظرات و اعتراضات خود نسبت به روند انتخابات را در محضر معظم له مطرح نمایند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ در روز ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ بود که نمایندگان ۴ نامزد انتخاباتی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند تا نظرات و اعتراضات خود نسبت به روند انتخابات را در محضر معظم له مطرح نمایند.

رهبر معظم انقلاب در آن دیدار فرمودند: “من خودم شخصا در این انتخابات هم مثل همه ی انتخابات های گذشته به مسئولین کشور اعتماد کردم؛ به وزارت کشور، به شورای نگهبان؛ در حالی که می دانید در موارد متعدد، مسئولین از سلائق مختلف بودند، اما من به مقام مسئولی که می شناسم و قاعده ی کار او را می دانم، اعتماد می کنم.

در این نوبت هم همین جور است؛ من اعتماد می کنم، اما این اعتماد من موجب نمی شود که اگر چنانچه شبه های در ذهن کسانی هست، این شبهه دنبال نشود و تعقیب نشود و بررسی نشود و حقیقت قضیه آشکار نشود؛ نه، شبهات را برطرف کنید، منتها آن چیزی که از همه مهمتر است، این است: همه سعی کنید وحدت ملی و وحدت کشور را حفظ کنید؛ هر کسی به نحوی، هر کسی وظیفه ای دارد.”

New Doc 21_1 New Doc 22_1 New Doc 24_1 - Copy New Doc 24_1

اما متاسفانه این دیدار و توصیه ها، تاثیر بر مواضع غیرقانونی موسوی نداشت و وی بار دیگر با صدور بیانیه ای تحریک آمیز چنین نوشت: “ملت شریف ایران!… اینجانب ضمن عرض نسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان در خواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هر صورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا و یا برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد. “

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi