پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:18:45 - شنبه 27 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیأت ورزشهای همگانی شهرستان کرمان برگزار کرد:
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز پرستار
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز پرستار همراه با مشارکت کمیته های هیأت ورزشهای همگانی شهرستان کرمان، از مسیر بیمارستان نوریه تا زمین چمن علوم پزشکی برگزار شد.

 به گزارش دانشجو آزاد: هیأت ورزش های همگانی شهرستان کرمان
با مشارکت کمیته های:
🔸 پیاده روی
🔸 ورزشهای روزانه
🔸 فریزبی
🔸 بازی و ورزش کودکان
🔸 داژبال
🔸 طناب زنی

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز پرستار همراه با مشارکت کمیته های هیأت ورزشهای همگانی شهرستان کرمان، از مسیر بیمارستان نوریه تا زمین چمن علوم پزشکی

همشهریان حاضر در این همایش پس از پیمودن مسیر پیاده روی و رسیدن به ایستگاه پایانی ورزش صبحگاهی را اجرا کردند.پس از آن با فعالیت برخی از کمیته های فعال زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان از جمله: بازی و ورزش کودکان، داژبال، طناب زنی و فریزبی نیز آشنا شدند.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان ضمن عرض تبریک ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت مقام والای پرستار از همراهی و حضور کادر پرستاری در این همایش تشکر کرد.

مطهری در حاشیه برگزاری این رویداد افزود: پرستاران در جوامع انسانی الگو و اسوه ی صبر و فداکاری هستند.قطعا همه ما روزهای سخت دوران کرونا را به یاد داریم که شما انسان های شریف در خط مقدم پذیرای جسم دردمند ما بودید. هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان به نمایندگی از جامعه ورزش دیار کریمان قدردان زحمات ارزشمند شماست.

در نهایت، این مراسم با انجام قرعه کشی، اهدای جوایز ارزنده و تقدیر از کادر پرستاری حاضر در برنامه به پایان رسید.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi