پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:37:16 - پنجشنبه 12 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود
نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه سالجاری توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در تهران برگزار می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا، گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش، هم اندیشی و تبادل نظر آخرین دستاوردها، حرکت در راستای تامین نیازهای جامعه و توانمند سازی در مسیر تدبیر و امید از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.
فیزیولوژی و تغذیه ورزشی- رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی – بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی – آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی- مدیریت، ارتباطات، اقتصاد و گردشگری ورزشی و جامعه شناسی ، حقوق، تاریخ و فلسفه ورزشی مجوهای نهمین همایش بین المللی است.
این گرد همایی عظیم ورزشی فرصت مغتنمی برای ارتقاء سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه ای در حوزه علوم ورزشی و رشته های وابسته را فراهم می آورد.
برگزاری نشست های جانبی در قالب کارگاه های علمی- تخصصی، کرسی های نظریه پردازی از جمله برنامه هاب جانبی این همایش است تا موضوعات خاص صنفی، چالش ها و چشم اندازهای ورزشی به ویژه برای پژوهشگران جوان و تصمیم سازان کشور ترسیم شود.
برپایی نمایشگاه و برگزاری دوره های آموزشی از دیگر مهمترین برنامه جنبی این همایش است.
علاقمندان تا ۲۲ آبان ماه امسال مهلت دارند مقالات علمی خود را به دبیرخانه این همایش بین المللی ارسال کنند همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توان به آدرس ۹thconf.ssrc.ac.ir مراجعه کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi