پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:57:35 - دوشنبه 12 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در حاشیه رویداد بین‌المللی «الف تا»؛
نمایشگاه «محصولات تربیت فناورانه» برگزار می‌شود
نمایشگاه محصولات تربیت فناورانه همزمان با رویداد بین‌المللی «الف تا» در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد:  در راستای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ناظر به چشم‌انداز مدرسه در افق ۱۴۰۴ و مبتنی بر توسعه مشارکت بخش غیردولتی در تحقق اهداف تحولی به منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود و فراهم کردن محیطی سالم و ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان محصولات فناورانه و توسعه زیست‌بوم آموزش و پرورش نوآور و امکان بهره‌برداری از محصولات فناورانه، نمایشگاه محصولات تربیت فناورانه همزمان با رویداد بین‌المللی «الف تا» در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

از جمله محورهای برپایی نمایشگاه، ارائه و معرفی کالا و خدمات برای معلمان، مدارس و نهاد آموزش و پرورش در جهت تحقق مفاد سند تحول، ارائه راه حل و ایجاد الزامات و سازوکارهای به منظور حل مسائل مرتبط با اجرایی‌سازی سند تحول بنیادی و ترویج کاربست علوم و فناوری‌های نوین در جهت ارتقاء و تعالی نظام تعلیم و تربیت است.

نمایشگاه محصولات فناورانه در دو بخش معرفی محصولات و حل مساله از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه جاری در محل مصلای تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی الکترونیکی http://Alefta.hamyaredu.com مراجعه کنند.

«الف‌تا»، رویدادی بین‌المللی برای شناسایی، حمایت و ارتقاء، معرفی و انتشار، ارتباط و هم‌افزایی تجارب و ایده‌های تحولی و خلاقانه آموزش و پرورش در سطح جهان اسلام است که طی آن، ایده‌ها و تجربه‌های معلمان، مدیران، فعالان و گروه‌های تربیتی در سطح جهان اسلام جمع‌آوری شود تا در عرصه‌ بین‌المللی معرفی و در فرایند رشد قرار گیرند.


به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، در پایان رویداد از آثار برتر تقدیر شده و همه‌ ایده‌ها و تجارب تحولی و خلاقانه ارائه شده در دسترس همه‌ معلمان و فعالان تربیتی در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi