پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:01:09 - چهارشنبه 17 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محمد علی الفت پور در جشن روز دانشجو بافت عنوان کرد:
نفوذ فسادهای اقتصادی به دفتر رئیس جمهور/ولنگاری اقتصادی دامن گیر اقتصاد کشور/ICP سپردن ۲۵ سال سرنوشت صنعت نفت به دست استعمار غربی/اضافه شدن یک میلیون نفر به جمعیت بیکار کشور
الفت پور بیان داشت: طوماری از فساد در کشور وجود دارد که آقایان می گویندمی خواهیم فساد را کم و شفاف سازی کنیم، اما فساد نه تنها کم نشد بلکه فساد به دفتر آقای رییس جمهور کشیده شد که نمایندگان مجلس رسما به رییس جمهور نامه نوشتند که برادر شما در مسائل اساسی و غیر شفاف و پرابهام ورود پیدا کرده است.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از ”اقطاع“، محمد علی الفت پور در جشن روز دانشجو در شهرستان بافت با اشاره به حقوقهای نجومی اظهار داشت: تمام مسئولین حتی خود آقای روحانی نیز نسبت به این حقوقها واکنش نشان داند اما انچه از ارقام این حقوقها خطرناکتر است طرز تفکری است که یک مدیر آن هم در حساس¬ترین مراکز کشور به خود اجازه می دهد ۲۰۰ میلیون تومان از بیت المال برداشت کند. آن هم زمانی که مسئولین می گویند پول نداریم و تحریم هستیم پس پول این حقوقها از کجا می آید.

وی ادامه داد: بی بندوباری و ولنگاری اقتصادی دامنگیر اقتصاد کشور شده است. که در همین راستا مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند با اینها برخورد شود و برکنار شوند، اینها شایستگی مدیریت در جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
الفت پور با اشاره به وضعیت کنونی برجام و تمدید تحریمها از سوی آمریکا تصریح کرد: مگر منتقدان و کارشناسان در خصوص مشکلات و نقصهای حقوقی، قانونی و … برجام تذکر ندادند چرا دولتمران توجه نکردند؟
وی بسیاری از وعده های دولت را تحقق نیافته دانست و گفت: سه و نیم سال از عمر دولت کنونی می¬گذرد و تمام ظرفیتهای کشور را دراختیار داشت، حتی در سه ماه اول دولت ۹۰ درصد مدیران را عوض کرد و هیچ بهانه ای برای کار نکردن نداشت.
الفت پور با اشاره به تعطیلی بسیاری از کارخانه ها گفت: در کشور ایران سه تولید کننده اساسی لوکوموتیو داریم اما آقایان دستور وارد کردن ۵۰۰ لوکوموتیو را از خارج داده اند. ۱۸ هزار میلیارد تومان هزینه ساخت کارخانه هواپیما سازی شاهین شهر شد که قابلیت تولید ۱۰ نوع هواپیما را داراست اما برخی قصد برچیده شدن ان را دارند تا بتوانند ۱۰۰ بوئینگ از خارج بخرند.
وی ادامه داد: ما استعداد های دانشجویی بسیاری در حوزه صنعت نفت داریم اما برخی با زیرمیزی و التماس در حال بستن قرار دادی موسوم به IPC هستند که ۲۵ سال سرنوشت صنعت نفت کشور را به دست استعمار غربی بدهند تا هر نوع بهره برداری کند.
محمد علی الفت پور، بیکاری را یکی از مشکلات کنونی دانست و گفت: در دولت کنونی قریب به یک میلیون نفر به جمعیت بیکار کشور اضافه شده است .
وی بیان داشت: طوماری از فساد در کشور وجود دارد که آقایان می گویندمی خواهیم فساد را کم و شفاف سازی کنیم، اما فساد نه تنها کم نشد بلکه فساد به دفتر آقای رییس جمهور کشیده شد که نمایندگان مجلس رسما به رییس جمهور نامه نوشتند که برادر شما در مسائل اساسی و غیر شفاف و پرابهام ورود پیدا کرده چرا رسیدگی نمی شود اما پاسخی داده نشد.
الفت پور در پایان خاطر نشان کرد: روز دانشجو با سیاست فرقی ندارد و مسائلی که ذکر شد مسائل اساسی کشور است که باید در جمع دانشجویان گفته شود و کسانی که جلسه را ترک کردند یا این موارد را جز مسائل اساسی کشور نمی¬دانستند و یا این مشکلات اصلا برای آنها مهم نیست.و تا وقتی در واکنش به مسائل حساس کشور سوت و کف زده شود وضعیت  همین است

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi