پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:01:49 - شنبه 1 اردیبهشت 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاهیان استان کرمان با صدور بیانیه هایی اعلام کردند:
موفقیت محور مقاومت در سوریه، آغازی بر پایان صهیونیسم است/ هرگونه تلاش برای مذاکره درباره توان موشکی، تضعیف ملت ایران است
در پی حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه های جداگانه ای این اقدام را محکوم کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد” در پی حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه های جداگانه ای این اقدام را محکوم کردند؛ متن بیانیه ها به شرح ذیل می باشد:

بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه را قویاً محکوم و این اقدام را عاملی برای تقویت اراده مقاومت ضد تروریستی و عمیق‌تر شدن کینه ملت سوریه نسبت به جنایت کاران غربی عربی میداند.

بمباران دمشق تجاوز نقض آشکار قوانین و موازین بین المللی و نادیده گرفتن حق حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه و به منزله هدف قرار دادن پایتختی با حاکمیت مستقل است که سال‌هاست با تروریسم می‌جنگد.

جنایت سحرگاه شنبه ۲۵ فروردین آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله موشکی به سوریه با حقه، فریب و طرح ادعای دروغین استفاده سوریه از سلاح های شیمیایی در «دوما» صورت پذیرفت باعث گشت نظام سلطه در سایه حماقت رئیس‌جمهور آمریکا پرده از چهره استکباری و خوی برتری‌طلبی خود بردارد و ناتوانی خود در جلوگیری از شکست گروه‌های تروریستی را با خلق جنایتی آشکار سازد .

آمریکا و متحدانش، که بدون وجود هیچگونه سند و مدرک اثبات شده ای و قبل از اعلام نظر نهایی سازمان منع و گسترش سلاح های شیمیایی علیه سوریه اقدام نظامی کرده اند و خود را در جایگاه قاضی و پلیس جهانی فرض کرده اند، مسئول تبعات و عواقب منطقه ای و فرامنطقه ای این ماجراجویی هستند و باید پاسخگوی پیامدهای آن باشند.

رژیم اشغالگر اسرائیل به خوبی می‌داند موفقیت جبهه مقاومت در سوریه، آغازی بر پایان حضور غاصبان صهیونیزم در منطقه بوده و روزشمار مرگ سیاسی این رژیم را به نمایش می‌گذارد که بنا به اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی حداکثر ۲۵ سال بیشتر طول نخواهد کشید، این روزها برای ایجاد ناامنی و درگیری میان کشورهای اسلامی تلاش فراوانی می‌کند و با حمایت از این اقدام وقیحانه چهره برافروخته خود را بیش از پیش نشان میدهد.

۷ سال مقاومت و پایداری همه جانبه ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی سوریه برابر جنگ تمام‌عیار نیابتی نظام سلطه و صهیونیسم و تروریست‌های تکفیری نشان داده است ملت سوریه با همراهی متحدان دمشق دست از ادامه راه تا پیروزی کامل نخواهند کشید و جنایتکاران و متجاوزین به این کشور و حامیان منطقه‌ای آنان نیز به هدف خود نخواهند رسید.

با استناد به جنایت اخیر آمریکا و متحدان اروپایی‌اش بر لزوم تقویت قدرت دفاعی و موشکی کشور تاکید نموده و یادآور می‌گردد هرگونه تلاش برای مذاکره درباره توان موشکی جمهوری اسلامی را اقدامی در راستای تضعیف ملت ایران ، تحمیل و تن دادن به خواسته‌های زیاده‌طلبانه و استکباری غرب است.

حمله بامداد شنبه ائتلاف غربی عربی به سوریه نتنها تجاوز به خاک یک کشور، بلکه اقدامی برای جلوگیری از صلح جهانی ، کسب سود و منفعت های حاصل از این اقدام است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان

همچنین بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد با صدور بیانیه ای اعلام کرد: همانگونه که جبهه مقاومت شر داعش را از سرزمین های اسلامی کم کرد به زودی شر صهیونیسم هم از سر مردم مظلوم فلسطین کم خواهد شد؛ در متن بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

در سالروز بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) شاهد به نمایش گذاشتن اوج خصومت و دشمنی استکبار جهانی بودیم. این کشور ها در پی شکست های پی در پی هم پیمانان و مزدوران خود در منطقه در آستانه حل دیپلماتیک مناقشات منطقه دست به تحرکات نا بخردانه ای زدند.

حمله موشکی به مواضع کشورسوریه  نه تنها حرکتی منزجر کننده بود بلکه نشان دهنده شکست سیاستها و ضعف دیپلماسی این کشورهاست. و مطلب نه چندان دور از انتظاری که رخ داد حمایت همه جانبه برخی از کشور های عربی بخصوص کشور منفور وکودک کش سعودی وصهیونیسم جهانی از این تحرکات بود که منجر به تنفر بیش از پیش امت اسلامی از این کشورها گشت.

ما دانشجویان پیرو خط امام و رهبری ضمن محکوم کردن این تحرکات، حمایت همه جانبه خود را از جبهه مقاومت و خط مقدم آن، کشور سوریه اعلام میداریم و برای کشور سوریه از خداوند منان آرامش و امنیت پایدار را خواستاریم واعلام میداریم همانگونه که جبهه مقاومت شر داعش را از سرزمین های اسلامی کم کرد به زودی شر صهیونیسم هم از سر مردم مظلوم فلسطین کم خواهد گشت،ان شاالله

 

والسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبراباد

به علاوه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم در محکومیت حمله مثلث شوم آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

حامیان مالی داعش و تروریسم خصوصا عربستان که به مثابه گاو شیرده برای آمریکایی هاست بدانند که تاریخ خفت و زبونی آنان را هیچگاه فراموش نخواهد کرد و زوال و نابودی آنان به یاری خداوند متعال نزدیکتر خواهد شد.

اعتراف شیطان بزرگ به ناکامی با وجود هزینه ۷ تریلیون دلاری، خبری خوشحال کننده ای برای ملت های مسلمان به ویژه رزمندگان صحنه مقاومت بود که بر زبان شیطان جاری کرد.

آمریکا و متحدانش (انگلیس و فرانسه) صبح شنبه به بهانه حمله شیمیایی در دومای سوریه، دمشق پایتخت سوریه را هدف حمله موشکی و هوایی قرار داد که این نشان از فتنه گری آمریکای جنایتکار و عملی مذبوحانه در خدمت رژیم منحوس صهیونیستی بود و این حمله مثلث شوم نمونه بارز حمایت و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی است.

این حمله در حالی انجام شد که دمشق در پی توافقی که در سال ۲۰۱۴ صورت صورت گرفت، تمامی تسلیحات شیمیایی خود را به نمایندگان سازمان ملل متحد و سازمان منع سلاح های شیمیایی تحویل داده بود و تاکنون هیچ مدرکی دال بر نقض تعهدات دمشق ارائه نشده است.

مقامات آمریکا درحالی ادعای دروغین استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی را مطرح می‌کنند که خود تأمین کننده اصلی تسلیحات برای کشتار مردم یمن هستند و ازهیچ جنایتی در کشتار مردمان بی گناه دریغ نمی‌کنند.

ترامپ و همدستانش و کشورهای حمایت کننده از این جنایت بدانند که حزب الله پیروز است و پایان جنایتکاران تباهی است و ان شاالله به زودی گلبانگ تکبیر در سراسر جهان شنیده خواهد شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم حمله مذکور را به شدت محکوم و آن را نقض آشکار حاکمیت سوریه، کرامت ملت این کشور و سایر ملت های منطقه می داند.

در پایان ما اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم، با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای )مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کنیم و ضمن محکومیت حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه حمایت قاطعانه خود را از سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت اعلام می‌نماییم و اعلام می داریم که تا پیروزی کامل بر پیمان خود با امامین انقلاب و آرمان های ارزشمند آن و حمایت از مستضعفین جهان ایستاده ایم و امید داریم دولت سوریه با مقاومت تاریخی و ماندگار خود از این مصاف سخت سرافراز بیرون خواهد آمد و به پیروزی نهایی خواهد رسید.

 

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi