پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:41:02 - سه شنبه 30 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهلت ارسال مقاله به دومین همایش ملی علوم و فناوری نانو تا ۱۵ بهمن ماه
دبیر دومین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو مهلت ارسال مقاله به این دوره از همایش را تا ۱۵ بهمن ماه اعلام کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا؛ دکتر ‘محمدحسین مجلس آرا’ گفت: سلسله همایش های ملی و کارگاه های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN هر دو سال یکبار به همت انجمن نانو فناوری ایران برگزار می شود و دانشگاه خوارزمی در اردیبهشت ماه ۹۴ میزبان دومین دوره این همایش خواهد بود.

وی نانو فیزیک، نانو فتونیک، نانو مواد، نانو مکانیک، نانو الکترونیک، نانو زیست فناوری، نانو شیمی، نانو پزشکی و نانو محاسبات را به عنوان محورهای اصلی دومین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو معرفی کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی تاکید کرد: از آنجا که این همایش مورد تایید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است دانشجویانی که تحت حمایت این ستاد قرار دارند می توانند آثار خود را به همایش ارسال کنند و درصورت پذیرفته شدن، از حمایت های مادی ستاد برخوردار شوند.

وی به انتشار سه نشریه تخصصی در انجمن علمی نانوفناوری ایران اشاره کرد و یادآور شد: دو عنوان از این نشریات دارای اعتبار علمی پژوهشی هستند که یکی به زبان فارسی (مجله نانو مقیاس) و دیگری به زبان انگلیسی (IJNN) منتشر می شود و یکی دیگر از این مجلات نیز با عنوان ‘دنیای نانو’ دارای درجه علمی ترویجی است.

به گفته مجلس آرا، مقالات برگزیده دومین همایش ملی علوم و فناوری نانو در این مجلات علمی تخصصی منتشر خواهند شد.

وی ادامه داد: علاقمندان تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی اینترنتی www.ncwnn1394.ir ارسال کنند و یا با شماره تلفن دبیرخانه همایش واقع در دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی ۰۲۶۳۴۵۸۴۵۸۱ تماس برقرار کنند.

دومین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۴ در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi