پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:25:19 - یکشنبه 17 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون جدید دانشجویی دانشگاه جیرفت معرفی شد
جلسه معرفی دکتر حمداله راوند به سمت معاون جدید دانشجویی صبح شنبه شانزدهم خرداد ماه با حضور دکتر برومند رئیس دانشگاه جیرفت و کارکنان حوزه دانشجویی این دانشگاه در سالن اجتماعات ساختمان حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد“؛ جلسه معرفی دکتر حمداله راوند به سمت معاون جدید دانشجویی صبح شنبه شانزدهم خرداد ماه با حضور دکتر برومند رئیس دانشگاه جیرفت و کارکنان حوزه دانشجویی این دانشگاه در سالن اجتماعات ساختمان حوزه ریاست برگزار شد.

 برومند در این جلسه ضمن تشکر از کارکنان حوزه دانشجویی، از زحمات دکتر رمضانی در دوران تصدی معاونت دانشجویی دانشگاه جیرفت قدردانی کردند و از خداوند متعال برای دکتر راوند در پست جدید آرزوی موفقیت نمودند.

 در ادمه وی به همراه دکتر راوند و کارکنان حوزه دانشجویی پیرامون مسائل و مشکلات این حوزه از جمله تدوین برنامه عملیاتی در بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین پیش بینی هزینه کرد واحدهای تحت نظارت معاونت دانشجویی به منظور اختصاص بودجه مناسب به این معاونت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان راوند ضمن آشنایی با کارکنان این حوزه به تشریح برنامه های خود پرداختند.

لازم به ذکر است جلسه رسمی تکریم و معارفه معاونت سابق و جدید دانشجویی صبح روز سه شنبه نوزدهم خردادماه ۹۴ ساعت ۱۰ صبح در محل تالار شهدای دانشجو برگزار خواهد شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi