پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:01:17 - یکشنبه 30 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مشارکت در ارائه خدمات موتورجستجوی بومی/ حمایت از خدمات تحت وب
پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات – مرکز تحقیقات مخابرات ایران- فراخوان مشارکت در تولید و ارائه محصولات و خدمات طرح جویشگر بومی را اعلام کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر؛ این فراخوان با توجه به تصویب طرح جویشگر (موتور جستجوی بومی) در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در پی تصمیم این وزارتخانه مبنی بر حمایت همه جانبه از محصولات و خدمات بومی تحت وب، تهیه شده است.

هدف از این فراخوان، ایجاد فضای رقابتی صحیح و بهره‌گیری از تمام خدمات موجود در این حوزه، برای متولیان تحقیق و توسعه محصولات و خدمات مرتبط با موتورجستجوی یومی است.

در طرح جویشگر ملی، حمایت از طرح‌ها و خدمات خرد و کوچک، هدف اصلی ایجاد محمل یکپارچه از خدمات تحت وب است که این امکان تنها با یکپارچه‌سازی و افزایش تدریجی خدمات در یک شرکت سرآمد بوجود خواهد آمد.

این فراخوان به مدت ۱۴ روز کاری منتشر شده و متقاضیان مشارکت در تولید و ارائه محصولات و خدمات طرح موتور جستجوی بومی تا ۱۳ اردیبهشت ماه سالجاری زمان خواهند داشت که فرم سوابق علمی اجرایی خود را به مرکز تحقیقات مخابرات ایران ارسال کنند.

این فراخوان به صورت بصورت یک مرحله‌ای انجام می‌شود و وبگاه طرح جویشگر در آدرس www.didras.ir در دسترس است.

پیش از این وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از موتور جستجوی بومی یوز حمایت کرده بود و قرار است در سال جاری نیز چند موتورجستجوی بومی با حمایت این وزارتخانه راه اندازی شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi