پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:01:01 - چهارشنبه 16 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مس کرمان با یک محروم به مصاف نفت آبادان می‌رود
– سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه بازی مقابل صنعت نفت آبادان برای هر ۲ تیم از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: محمد ستاری به علت محرومیت نمی‌تواند کرمانی‌ها را در این مسابقه همراهی کند.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت جهرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم مس کرمان اکنون در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و کادر فنی نیز طی این هفته تمرینات خوب و منظمی را تدارک دیدند و تیم آماده جدال روز پنجشنبه مقابل نفت آبادان است.

وی اظهار داشت: امیدوارم تغییرات مدیریتی صورت گرفته در باشگاه مس کرمان، موجب شود تیم مس با روحیه ای مضاعف برابر صنعت نفت آبادان به میدان برود، بازی خیلی خوبی به نمایش بگذارد و با کسب امتیاز از آبادان برگردد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان عنوان کرد: جادارد که از زحمات محمد کهندل و هیات مدیره پیشین باشگاه مس قدردانی کنم و حضور علی قرایی را در راس این باشگاه غنیمت شمرده و امیدواریم که این انتصاب مایع خیر و برکت برای تیم باشد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون مس کرمان با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم و صنعت نفت آبادان با ۱۳ امتیاز در رتبه ۱۵ جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس کرمان طی روزهای گذشته با صدور احکامی علی قرایی را در سمت مدیرعامل باشگاه مس کرمان، امید طیاری را به عنوان رییس هیات مدیره و عشرت کردستانی را عضو هیات مدیره معرفی کرد.

محمد ستاری مدافع چپ تیم فوتبال مس کرمان در دقیقه ۸۹ بازی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک با کارت زرد داور جریمه شد تا به علت چهار کارته شدن، نتواند کرمانی ها را در بازی حساس روز پنجشنبه مقابل صنعت نفت آبادان همراهی کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi