پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:25:23 - دوشنبه 7 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در ادامه مسابقات فوتبال لیگ یک کشور؛
مس به‌دنبال نارنجی پررنگ در دیدار با سایپا است
نارنجی‌پوشان مس کرمان از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا دیگر تیم نارنجی‌پوش با اصالت فوتبال ایران می‌رود.

  به گزارش دانشجو آزاد:  به نقل از روابط‌عمومی باشگاه مس؛ تیم سایپا که از جمله تیم‌های لیگ یکی این فصل فوتبال کشور بود که بر روی نیمکت خود تغییرات داشت و هدایت تیم خود را به مجتبی سرآسیایی سپرد، یکی از تیم‌هایی است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است.

این تیم که از ۲۰ بازی قبلی خود ۱۰ پیروزی، پنج تساوی و پنج باخت داشته است تا با ۳۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد، در پنج بازی اخیر خود در رقابت های لیگ یک، چهار پیروزی و یک تساوی را ثبت کرده است.

سایپا در بازی‌های قبل خود ۲۲ گل‌ زده را ثبت کرده است که جدا از یک پیروزی سه بر صفر انضباطی، ۱۰ گل این تیم برروی ارسال توپ‌های بلند، چهار شوت از راه دور، سه پنالتی و دو حرکت عمقی بوده است.

در مقابل این تیم ۱۲ گل خورده در رقابت‌های قبلی خود برجای گذاشته است که پنج ارسال بلند، سه شوت از راه دور، سه حرکت عمقی و یک پاس عرضی منجر به بازشدن دروازه سایپا در بازی‌های قبل شده است.

سعید کریمی با پنج گل زده بهترین گل‌زن این تیم در این فصل می‌باشد و فردین نجفی نیز برای این تیم سه گل به ثمر رسانده است و از دیگر نفرات شاخص تیم پرمهره سایپا در این فصل می‌توان به پیمان میری، رضا مغانلو، احسان جودکی، محمود شفیعی، میلاد کماندانی و فرزاد طیبی‌پور اشاره کرد.

سایپا تا پیش از میزبانی از مس کرمان در ده دیدار این فصل به عنوان میزبان به میدان رفته است که حاصل آن هفت پیروزی، یک تساوی و دو شکست برای این تیم بوده است.


انتهای خبر

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi