پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:06:45 - سه شنبه 5 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه شهرستان جیرفت:
مسیر شهدای آتش‌نشان باید ادامه یابد
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه مسیر شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو باید ادامه یابد، گفت: افرادی که برای رضای خداوند کار می‌کنند در هر لباس و جایگاهی، بسیار ارزشمند هستند.

به گزارش “دانشجوآزاد” حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امشب در آیین یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکوی تهران و تجلیل از جایگاه آتش‌نشانان شهرستان جیرفت اظهار داشت: این مراسم یادواره عزیزانی است که برای خدمت رفتند و باید همواره این مسیر ادامه یابد.
وی بیان داشت: اگر کارهای ما در مسیر خداوند باشد، ارزش دارد و در غیر این‌ صورت ارزش و جایگاهی ندارد.
کرمی‌پور تصریح کرد: ارزش کار به نام خداوند بودن است و اگر خدایی شدیم، ارزش پیدا می‌کنیم و همواره مسیر و رنگ ما الهی باشد و مراقب باشیم که از این مسیر خارج نشویم.
وی خاطرنشان کرد: اگر رنگ و سبقه ‌الهی پیدا کردیم، انسان ارزش پیدا می‌کند و کار اگر برای خداوند باشد، پروردگار عالم خودش کارها را درست می‌کند.
امام جمعه جیرفت با تقدیر از فعالیت آتش‌نشانان در حادثه‌های سخت گفت: کسانی که برای رضای خداوند کار می‌کنند در هر لباس و جایگاهی که باشند، بسیار ارزشمند هستند.
وی با اشاره به اینکه افرادی که برای نجات جان و مال مردم خود را به خطر می‌اندازند، دارای جایگاه و ارزش خاص و بالایی هستند، افزود: همان‌طور که در روایات آمده است، افرادی که برای نجات جان انسان‌ها از آتش و آب تلاش می‌کنند و جان خود را به خطر می‌اندازند، جایگاهشان در بهشت است.
کرمی‌پور با بیان اینکه وقتی شیشه کاملاً تمیز باشد به چشم افراد نمی‌آید، عنوان کرد: هرچه در جامعه کمتر دیده شویم به خداوند نزدیکتر شده‌ایم.
به گزارش فارس، این آیین با سخنرانی امام جمعه جیرفت و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله برپایی نمایشگاه عکس از تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های آتش‌نشانان و همچنین مداحی و قرائت مقاله برگزار شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi