پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

21:39:54 - جمعه 1 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولان راهکارهای عملیاتی برای اقتصاد مقاومتی ارائه دهند
امام جمعه موقت کرمان گفت: دولت و مسئولان راهکارهایی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان با اشاره به سوم اسفند ماه سالروز کودتای انگلیسی رضاخان در ایران اظهار داشت: با سیاست‌ انگلیسی‌ها رضاخان به عنوان شاه ایران گماشته شد.

وی بیان داشت: در همه ادوار تاریخی استعمارگران ردپایی بر دوش ضعیفان دارند و در این بین افرادی ملعون، ملعبه دست آنها شدند تا جامعه، فرهنگ و دیانتی را از بین ببرند. عزتی که امروز ملت ایران در پرتو نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دارد، مثال‌زدنی است.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: مقام عظمای ولایت فرمودند که دشمن را نباید فراموش کرد، زیرا دشمنان تمام سعی و تلاش خود را به کار برده و از فرصت‌ها برای ازبین بردن ما استفاده می‌کنند.

قاسمی‌زاده ادامه داد: سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ نیز بر حضور مردم در امور تأکید دارد، ضمن اینکه باید برای تقویت اقتصاد کشورمان از کالاهای ساخت داخلی استفاده کنیم. پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی اصلی است که نباید از آن غافل شد، اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی جان بگیرد باید مشارکت مردمی داشت و سرمایه‌های خود را به کار گرفت.

امام جمعه موقت کرمان گفت: تکلیف مهم دولت و مسئولان این است که راهکارهایی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ارائه دهند و مردم نیز آنها را یاری کنند تا بتوانیم به این امر مهم دست یابیم.

قاسمی‌زاده افزود: با حضور سرمایه‌های مردمی بازار کار و اقتصاد فعال به وجود آوریم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار داشت: در جامعه اسلامی باید فضای خوش‌بینی وجود داشته باشد، نه اینکه با دخالت بی‌مورد در زندگی دیگران موجبات ناراحتی را فراهم کنیم.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi