پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:15:55 - چهارشنبه 19 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم سالاری دینی نیازمند همدلی دولت ها و ملت هاست
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر عنوان کرد: مردم سالاری دینی نیازمند همدلی دولت ها و ملت هاست.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با گرامی داشت سال ۱۳۹۴ که از سوی مقام معظم رهبری به سال«دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» مزین گردیده گفت: مردم سالاری دینی نیازمند همدلی دولت ها و ملت هاست.

کمال جوانمرد افزود: جهش اقتصادی و فرهنگی کشور با همدلی و تعامل بیشتر دولت و ملت محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر، همچنین به موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای در برابر اراده سیاسی جهان نیز اشاره کرد و گفت: این تفاهم هسته ای، نتیجه راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری، همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت و ثمره خون شهدای هسته ای است.

عضو هیات علمی دانشگاه با تاکید براینکه مردم نیز باید به دولت‌ها اعتماد کنند افزود: دولت‌ها فارغ از هر جناح و دسته، برخاسته از توده های مردمی هستند که خداوند توفیق خدمت به مردم را به آنها عنایت کرده است.

وی، تنش و جنگ‌های داخلی در برخی از کشورها را ناشی از شکاف عمیق بین مردم و دولت‌ها دانست و گفت: خوشبختانه در کشور ما و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم با حضور حماسی خود در صحنه هایی همچون«دفاع مقدس»، «انتخابات» و «راهپیمایی‌ها» ثابت کرده اند که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت بوده و خواهند بود.

این استاد جامعه شناسی به توطئه‌های دشمنان نظام جهت ایجاد شکاف بین دولت و ملت نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب، پس از ناکامی در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس، اکنون به ایجاد شکاف و تفرقه در بین دولت و ملت در پی ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی در قالب انقلاب مخملی و رنگی با ابزارهای جنگ نرم مبادرت کرده است ولی با پیروی از فرامین ولایت فقیه، این هجمه نیز محکوم به شکست خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر اعتماد متقابل مردم به نظام و دولت به مردم را رمز موفقیت و مشارکت مردمی در تصمیم گیری‌ها عنوان کرد و گفت: مردم صاحب انقلابند و نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط مردم شکل گرفته است.

عضو هیات علمی دانشگاه با تاکید براینکه انقلاب اسلامی که پرچم‌دار اسلام ناب محمدی و نماد مردم سالاری دینی است پشتوانه مردمی دارد افزود: امید است در سال جدید و با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری و با همبستگی بیشتر دولت و ملت و با وحدت کلمه و پرهیز از اختلاف و حاشیه بتوانیم ضمن مرتفع کردن مشکلات، کشور را به سوی توسعه پایدار سوق داد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi