پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:25:23 - شنبه 26 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مربی مس کرمان: گل نخست پرسپولیس ۱۰۰ درصد آفساید بود
مربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به بازی خانگی مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران این تیم گفت: گل نخست، نتیجه ۲‌سوم بازی‌ها را تعیین می‌کند اما مس در حالی مقابل پرسپولیس گل اول را دریافت کرد که ۱۰۰ درصد آفساید بود.

به گزارش دانشجو آزاد:  آرتا منهاجی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار مس کرمان و پرسپولیس تهران افزود: کارشناسان چرا دوپهلو صحبت می کنند، صحنه کاملا واضح است و زمانی جلو پرسپولیس گل نخست را اینگونه دریافت می کنید، بسیار تعیین کننده است.

وی اظهار داشت: روی پنالتی بودن گل دوم بحثی ندارم اما براساس قانون هر ۲ پنالتی باید تکرار می شد و این امر می توانست تفاوت ایجاد کند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازیکن ما تکل زد ابتدا توپ را قطع و در ادامه به بازیکن آنان برخورد کرد؛ نحوه افتادن بازیکن حریف و جهت توپ کاملا مشخص بود؛ این اشتباه ها در شرایطی که تیم ما در حمله بود، مثل آب سردی بر سر تیم ماست.

وی ادامه داد: یک اشتباه داوری برای ما کافیست، تیم جوان ما مگر چقدر می تواند مقابله کند؟ در روزهای حساسی هستیم خواهش می کنم داوران روی گل نخست پرسپولس که در این بازی بسیار تعیین کننده بود، دقت کنند.

منهاجی افزود: نمی توانیم در چنین بازی حساسی تاوان چنین اشتباه های بزرگ داوری را بدهیم زیرا این اشتباه ها جریان و روند بازی را عوض می کند.

تحلیل بازی

وی عنوان کرد: غیر از نتیجه، همه چیز در این بازی خوب پیش می رفت؛ ورزشگاه پر از تماشاچی و مردم آمده بودند که تیم محبوب خود را تشویق کنند و بازی رقابتی و پرحادثه‌ای داشتیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: نیمه دوم بهتری داشتیم و از اواسط نیمه نخست با که تغییراتی دادیم به لحاظ فنی به بازی برگشتیم و نیمه دوم یک بازی شجاعانه با موقعیت‌های متعدد تجربه کردیم.

وی ادامه داد: برداشتم این است که در حالت ۲ به یک باید به گل می رسیدیم اما تیمی با تجربه پیش روی ما بود و زمانی در موقعیت ها به گل نرسیدیم مقداری کار ما سخت شد.

منهاجی افزود: داشتن موقعیت‌ گلزنی برای پرسپولیس در مقابل هر تیمی عجیب نیست زیرا بازیکنان، تجربه و کادر فنی قوی دارد اما اینکه ما دقایقی روی دروازه این تیم فشار آوردیم، قسمت خوب ماجرا بود که به نتیجه نرسید.

وی تاکید کرد: موقعیت چهار به ۲ و ضربه به تیر دروازه داشتیم که باید همان جا کار تمام می کردیم؛ ضمن اینکه این بازی از حساسیت بالایی برای ۲ تیم برخوردار بود.

تیمی کم هزینه و جوان هستیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان در ادامه گفت: تیمی کم هزینه و جوان هستیم و سال اول حضور ما در لیگ برتر است؛ این فشردگی بازی ها تا روز آخر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مس کرمان با تیم های با هزینه های بالا رقابت می کند که قابل قیاس نیستند تصریح کرد: تیم های صنعتی را با ما جمع نبندید.

بهترین آرزو را برای داور دارم

منهاجی گفت: در شرایطی چنین حساس، بهترین آرزو را برای داور دارم؛ مگر ما چیزی غیر از عدالت و یکسان نگری می خواستیم؟ صحنه های داوری می توانست بازیکن پرسپولیس را اخراج کند زیرا بازیکن ما رخ به رخ با دروازه بان سرنگون شد.

وی یادآور شد: داور دقت کند روزهای حساسی برای ماست و از نیم فصل دوم بررسی کنید و ببینید چرا از این اشتباه ها برای ما اتفاق می افتد؟ این موضوع هم عجیب است.

مربی تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: ۶ تا هفت بازی گذشته صحنه های بسیار تعیین کننده برای ما اتفاق افتاد که این صحنه ها علاوه بر وضعیت مس کرمان، جایگاه جدول رده بندی را مشخص کرده است.

وی افزود: در لحظات آخر باید بهتر عمل می کردیم و به گل می رسیدیم که آنان هم از تجربه خود استفاده کردند و پیروز شدند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi