پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:18:22 - جمعه 25 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراکز نظامی ایران جز خط قرمز های نظام است/اجازه بازدید از مراکز نظامی به ۱+۵ و سازمانهای بین المللی داده نمی شود
عضوهیأت علمی دانشگاه جامع علمی کلربردی گفت:مراکز نظامی جزء خط قرمز های نظام است و اجازه بازدید از مراکز به ۱+۵ و سازمانهای بین المللی داده نمی شود.

محمد جواد افشاری نژاد در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با صحبتهای شب گذشته عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه گفت:صحبتهای شب گذشته عراقچی دال بر این بود که مراکز نظامی ایران از بازدید محفوظ است اما در این بین شرطی مطرح شد که جای تأمل دارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان افزود: شرط مطرح شدن این بود که مراکز نظامی که مورد شک برای سازمان انرژِی هسته ی در سطح جهانی است و احتمال داده می شود که انرژی هسته ای یا تششعات هسته ای وجود دارد مورد بازدید واقع شود.

وی با  اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص عنوان کرد:طبق فرمایشات امام خامنه ای ، ایران تحت هیچ شرایطی حق بازدید از مراکز نطامی  خود را به بیگانگان نمی دهد.

این استاد دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد:مراکز نظامی ایران جز خط قرمز های نظام است و بعید به نظر می رسد هیأت مذاکره کننده ما زیر بار این قضیه برود و مطمئناَ اجازه بازدید به ۱+۵ و سازمانهای بین المللی داده نمی شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi