پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:24:49 - چهارشنبه 25 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم گرامیداشت روز حسابدار و هفته پژوهش/تصاویر
مراسم گرامیداشت روز حسابدار و هفته پژوهش ۲۴آذر ماه ۹۴ در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر برگزار شد.

 به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از روابط عمومی دانشگاه، مراسم گرامیداشت روز حسابدار و هفته پژوهش ۲۴آذر ماه ۹۴ در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر با سخنرانی ولی ساجدی سرپرست حسابداری سازمان حسابرسی کشور، محمد مهدی نیکوبخش مدیر عامل شرکت همکاران سیستم “در حوزه های مباحث تخصصی رشته حسابداری، حسابرسی عملکرد و اخلاق در تجارت، استفاده از سیستم های پیشرفته، گزارشگری درون و برون سازمانی، بحران جهانی و گزارشگری جهانی” برگزار شد.

طی این مراسم دکتر بهار مقدم رئیس گروه حسابداری دانشکده مدیریت و اقتصاد ضمن خیر مقدم به استادان، دانشجویان و مهمانان، از زحمات مسئولان در برپایی این مراسم قدردانی کرد و اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در رشته ی حسابداری دانشکده مدیریت و اقتصاد بیش از ۲۵۰ دانشجو در سه مقطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل اند.

سپس دکتر ولی ساجدی سرپرست حسابداری سازمان حسابرسی کشور، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این سمینار گفت: برگزاری چنین برنامه هایی زحمت زیادی دارد که دانشجویان و استادان با همکاری یکدیگر این مهم را انجام  دادند.

وی همچنین توضیحاتی را در رابطه با انجام حسابرسی عملیاتی و آثار آن بر تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه داد.


در ادامه محمد مهدی نیکوبخش، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم با اشاره به پیشینه این شرکت گفت: شروع به کار این سازمان از سال ۶۸ با سرمایه اولیه ۱٫۲میلیارد ریال بوده است که این سرمایه در حال حاضر ۶۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: فعالیت های این شرکت از سال ۷۷ براساس تقاضا و نیاز بازار و همچنین انتظاراتی که در سطح بازار وجود داشته رشد کرده است.

نیکوبخش تعداد شرکت های زیر مجموعه را ۲۹ شرکت تخصصی و ناحیه ای دانست و اظهار داشت: تعداد ۴۵درصد[۱۱۰۰نفر شاغل در شرکت همکاران سیستم] فارغ التحصیلان رشته مدیریت و اقتصاد در این سازمان مشغول به کار هستند.

در پایان این همایش از استادان بخش حسابداری قدردانی شد.


گفتنی است، کارگاه های آموزشی تخصصی حسابداری از ساعت ۱۳تا ۱۶ ۲۴آذر، در تالار وحدت و دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شهید باهنر برگزار خواهند شد.


 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi