پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:44:06 - دوشنبه 26 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجلس در رابطه با فتنه‌گران برای تصدی وزارت علوم حساسیت خوبی از خود نشان داده است
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده چمران کرمان گفت: مجلس در رابطه با فتنه‌گران حساسیت خوبی از خود نشان داده است و این بار نیز می‌ایستد.

خسروی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده چمران کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد“، با اشاره به معرفی یک فرد حاشیه‌دار دیگر برای وزارت علوم گفت: این رفتارها و این معرفی‌ها برای تحت فشار قرار دادن مجلس توسط دولت است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران کرمان در رابطه با حساسیت بالای مجلس نسبت به گزینه‌های معرفی شده برای تصدی وزارت علوم خاطرنشان کرد: مجلس در رابطه با موضوع فتنه‌گران حساسیت خوبی از خود نشان داده و به نظر می‌رسد که اگر مرتبطین و فتنه‌گران ۸۸ بخواهند بعنوان سطوح عالی مدیریتی وارد وزارت علوم شوند مجلس مثل گذشته مقاومت خواهد کرد.

خسروی با اشاره به انتشار بیانیه شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان نیز گفت: همانگونه که در بیانیه شورای تبین مواضع هم آمده به نظر می‌رسد با اینچنین معرفی‌هایی سعی در چانه‌زنی و بدست آوردن فرصتی‌هایی برای نفوذ فتنه‌گران در این وزارتخانه حساس می‌شود.

وی تصریح کرد: از طرفی هم باز کردن فضا برای اقدامات در برخی پست‌های حساس دیگر و وارد کردن فشار افکار عمومی بر مجلس برای تسلیم شدن در مقابل حضور برخی چهره‌ها و عوامل فریب‌خورده جریان فتنه، خیانتی بزرگ به مردم و انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده‌ شهید چمران کرمان در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور باید فردی انقلابی و بیرون آمده از دل جنبش دانشجویی را که سبقه‌ خوبی هم در عرصه‌های مدیریتی و هم سیاسی داشته باشد به مجلس برای رای اعتماد معرفی کند.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi