پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:13:22 - یکشنبه 27 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:
ماموریت بزرگ حوزه و دانشگاه تولید علمِ زندگی‌ساز و حل مسائل کشور است
امان الله علیمرادی گفت: فرهنگ نوآوری و حل مسئله در حوزه و دانشگاه باید گسترش یابد هر دو باید درگیر مسائل کشور باشند حوزه مسائل معنوی و دینی و دانشگاه مسائل مادی جامعه را حل کند.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح و نامگذاری روز شهادت ایشان به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: شان دانشگاه و حوزه علمیه عظیم است و ماموریت بزرگ این دو مرکز تولید علمِ زندگی‌ساز، تمدن‌ساز و حل مسائل کشور است. 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وحدت این دو نهاد به این دلیل است که هر دو یکدیگر را در این اهداف مقدس کمک کنند، ابراز کرد: جامعه به علم دین و شریعت محتاج است تا در صراط مستقیم الهی زندگی کند و این به عهده‌ حوزه علمیه است و نیز به علم جهان تکوین و آفرینش محتاج است که با سلامت، رفاه، عزت و کرامت و سیادت زندگی کند و این به عهده‌ی دانشگاه است؛ بنابراین این دو علم نافع و زندگی‌ساز هستند.

وی بیان کرد: اسلام بشر را به علم نافع فرا می خواند، علم نافع برای جوان ایرانی او را به ابزارهای لازم برای پیشرفت و اعتلای کشور مجهز می سازد و به او هویت می‌بخشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تأکید کرد: علم نافع یکی از پایه‌های مهم هر تمدن است و قطعا یکی از پایه های «تمدن نوین اسلامی»، پیشرفت علمی است و ملت ایران باید خود را برای آن آماده کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: فرهنگ نوآوری و حل مسئله در حوزه و دانشگاه باید گسترش یابد هر دو باید درگیر مسائل کشور باشند حوزه مسائل معنوی و دینی و دانشگاه مسائل مادی جامعه را حل کند.

راه آرمان

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi