پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:35:42 - یکشنبه 9 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ماجرای حمله مردم روستا و کتک زدن مفصل گروه جهادی!
مراسم شب شعر و خاطره خواهران جهادی در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم شب شعر و خاطره خواهران گروه های جهادی در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد.

 

در این مراسم کاتبی، بانوی امدادگر در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب در قالب گروههای دانشجویی برای سازندگی به  روستاها سفر کردم، گفت: با دانشگاه شهید بهشتی به روستایی رفته بودیم و مشغول استراحت پس از فعالیت روزانه بودیم که برادران جهادی اطلاع دادند سریع وسایل را جمع کنید. ظاهرا روستاییان با چوب و چماق به سمت محل اسکان می‌آیند.

 

وی با بیان اینکه گروه کتک مفصلی از مردم روستا خورد،‌ گفت: منافقین که از اثر حضور دانشجوها در روستا واهمه داشتند، به مردم گفته بودند دانشجوها آمده اند میزان گندم شما را ارزیابی کنند تا دولت از شما مالیات بگیرد.
کاتبی ادامه داد: مردم هم که سابقه دوران طاغوت و حضور خوانین را در ذهن داشتند، باور کرده بودند و حسابی گروه دانشجویی جهادی را کتک زدند.

 

این بانوی امدادگر دفاع مقدس به نقل خاطرات از حضورش در جبهه پرداخت.
فاطمه بیرامی و عطیه سادات حجتی، از شاعران آئینی نیز در این مراسم اشعار خود را با موضوع امام زمان(عج) و جهاد و شهادت قرائت کردند و از حس و حال شعر خوانی در محضر مقام معظم رهبری سخن گفتند.
دو نفر از خواهران جهادی هم خاطرات خود را از حضور در مناطق محروم و تأثیر اردوی جهادی بر زندگی شان مطرح کردند و در نهایت با مداحی طنز یکی از خواهران جهادگر، برنامه پایان یافت.

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi