پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:15:45 - چهارشنبه 1 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان:
لزوم تولید محتوا دیجیتال در زمینه تکریم مقام مادران
استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در تولیدات خود نسبت به تکریم خانواده، مقام شامخ مادر و مسائلی در این زمینه توجه شود.

به گزارش دانشجو آزاد:  نوذر نخعی صبح امروز در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در خصوص لزوم توجه به تولید محتوا در زمینه جوانی جمعیت خطاب به تیم‌های شرکت کننده گفت: تولید محتوایی که در راستای جمعیت انجام می‌شود بیشتر به سمت مسائل سالمندی است؛ بنابراین خواهشمندیم در تولیدات خود نسبت به تکریم خانواده، مقام شامخ مادر و مسائلی در این زمینه توجه شود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: از تولیدات در زمینه مادر شهیدان می‌توانیم کار انجام دهیم تا موضوعاتی در راستای ترویج ارزشمند بودن مقام مادر.
 وی با بیان اینکه دشمنان در راستای نابود کردن نظام آموزش و پرورش کشور تا تخریب الگوهای ما اقدام می‌کند، عنوان کرد: تولید محتوا در زمینه عدم استفاده کودکان از تلفن همراه، مضرات استفاده بیش از حد گوشی هوشمند برای دانشجویان و دانش‌‌آموزان می‌تواند انجام شود. 
محسن روحی مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: عرصه جنگ به عرصه فرهنگی تغییر مکان پیدا کرده و برگزاری چنین رویدادی می‌تواند فتح بابی برای کار در زمینه مقابله با دشمن باشد و ان‌شاالله دستگاه‌های متولی از تولیدکنندگان برتر این رویداد حمایت خواهند کرد.

انتهای خبر/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi