پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:20:50 - چهارشنبه 8 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قربانیان ابراهیمی در مسلخ بی تدبیری و جنایتگری سفاکان آل سعود به شهادت رسیدند
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی رفسنجان با صدور بیانیه ای حادثه منا را محکوم کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد”   شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی رفسنجان با صدور بیانیه ای حادثه منا را محکوم کرد.

«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

کدام روح آزاده وکدام قلب سلیمی است که ،تلی از قربانیان ابراهیمی که در مسلخ بی تدبیری و جنایتگری سفاکان آل سعود، به شهادت رسیدند را نظاره کند ، و آن قلب سلیم مالامال از غم و اندوه نشود و خود را داغدیده و متالم از این جنایت نداند و فریاد انزجار خود را نسبت به مسببین و عاملان این کشتار عظیم خلیلیان -که قطعا از اذناب آن شیطان بزرگ اند- برنیاورد؟!

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی رفسنجان نیز خود را در غم انان که عزیزانشان  را در این حادثه تلخ از دست داده اند، شریک میداند و این غم را نه تنها غم ملت ایران و نه اندوه ملل مسلمان ،بلکه آنرا مصیبتی جانکاه برای بشریت میداند و فراموش نمی کنیم آن اتفاق هولناکی  که در روزعید قربان در منا رقم خورد تنها گوشه ای از جنایات آل سعود –که بی شک حلقه به گوشان استکبار جهانی اند- علیه مظلومین منطقه است . و حال که کریح المنظری این حکومت دست نشانده عیان شده است، وظیفه داریم که مظلومیت ملت مستضعف یمن را به گوش جهانیان برسانیم و نشان دهیم آنچه در منا اتفاق افتاد برگی چرکین از سیاهه جنایات روزانه آل سعود علیه مردم بی دفاع و آزاده یمن می باشد. براستی مگر خروش علیه ظلم و جور و دفاع از مظلوم محدود به مرز و جغرافیا و تنها مخصوص داغدیدگان داخلی است؟

در ادامه از دولت و همه دست اندرکاران جمهوری اسلامی ایران مطالبات زیر را تقاضا داریم:
۱٫ شاید اگر دولل اسلامی از جمله دولت جمهوری اسلامی ایران در مقابل جنایت های یومیه و ظالمانه ی در یمن مماشات نمی کردند و محکم و قاطع حمایت عملی خود را از مستضعفین یمن نشان میدادند ، امروز شاهد آن نبودیم که پس این حادثه دلخراش ، مسئولین آل سعود چنین گستاخانه حجاج را مقصر وقوع حادثه بدانند! و حتی اجازه بازدید وزیر بهداشت جمهوری اسلامی از مجروحین را ندهند، لذا از دستگاه های دیپلماسی کشور عزیزمان خواستار برخورد قاطع و شایسته در مقابل این جنایات می باشیم.
۲٫ مسئولان رسیدگی به حال مجروحین و مفقودین  را در اولویت کار خود قرار دهند و ازهیچ کوششی در این زمینه دریغ نکنند و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند عمل کنندچد: “مسئولان نمایندگی اینجانب و سازمان حج تلاش طاقت‌فرسای خود در شناسایی جان‌باختگان و معالجه مجروحان و اعزام به کشور و خبررسانی سریع را که سراسر امروز بدان مشغول بودند همچنان ادامه دهند و همه کسانی که توانایی دارند به آنان کمک کنند. هر گونه کمک ممکن را به حجاج دیگر کشورها نیز تعمیم دهند و حق برادری اسلامی را به انجام رسانند.”
۳٫ از دولت جمهوری اسلامی خواستاریم که طرح بی کفایتی آل سعود و خلع یدعربستان سعودی از مدیریت حج را مجدانه پیگیری نمایند تا انشالله در مدت مقتصی نتایج مطلوب حاصل گردد، اما به منظور سر و سامان دادن به وضعیت کنونی حج تا آن زمان، که هر از چندگاهی جان انبوهی از حجاج عزیز را می گیرد، “ممنوعیت حج چندباره، و کاهش سهمیه کشورها” را در در سازمان کنفرانس اسلامی با قاطعیت مطرح کنند و از دیگر مراجع ذی ربط نیز پیگیری نمایند.

در پایان باتوجه به اینکه این حادثه تقارب بسیاری با فاجعه کشتار خونین حجاج در سال ۶۶ دارد ، اندکی با خمینی کبیر هم نفس خواهیم شد و به تاسی از او چند کلام زیر را تکرار می کنیم:
انشاءاللّه ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایى جشن پیروزى حق بر جنود کفر و نفاق و آزادى کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.
….
اگر مى‏خواستیم به جهان اسلام ثابت کنیم که کلیدداران کنونى کعبه لیاقت میزبانى سربازان و میهمانان خدا را ندارند و جز تأمین امریکا و اسرائیل و تقدیم منافع کشورشان به آنان کارى از دستشان برنمى‏آید، بدین خوبى نمى‏توانستیم بیان کنیم و اگر مى‏خواستیم به دنیا ثابت کنیم که حکومت آل سعود، این وهابیهاى پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‏اند، به این اندازه که کارگزاران ناشى و بى‏اراده حاکمیت سعودى در این قساوت و بى‏رحمى عمل کرده‏اند، موفق نمى‏شدیم و حقا که این وارثان ابى سفیان و ابى لهب و این رهروان راه یزید روى آنان و اسلاف خویش را سفید کرده.

و السلام علیکم و رحمه‍ الله و برکاته‏

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی رفسنجان

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi