پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:04:30 - پنجشنبه 24 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:
قرارگاه عدالت فرهنگی در مناطق محروم راه‌اندازی شد
طرفی حسینی با اشاره به رویکرد عدالت محوری دولت سیزدهم گفت: قرارگاه عدالت فرهنگی به صورت خاص در مناطق محروم کشور راه اندازی شده است.

به گزارش دانشجو آزاد: حمید طریفی حسینی در مراسم افتتاح یک واحد آموزشی دانش آموزان استثنایی خیرساز در شهرستان محروم ریگان واقع در جنوب شرق استان کرمان گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نماد عدالت تربیتی در کشور است و توجه به این دانش آموزان در نقاط مختلف کشور به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه ۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند، افزود: تمامی تلاش ما در مدارس استثنایی این است که استعداد‌هایی که در این مدارس آموزش می‌بینند، شکوفا شوند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به افتتاح مدرسه استثنایی در ریگان بیان کرد: تامین ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی شهرستان ریگان نیز با توجه به شرایط اقلیمی این منطقه در دستور کار قرار دارد.

مراد شریف زاده، مدیر آموزش و پرورش ریگان نیز گفت: امروز مدرسه خیرساز استثنایی ریگان با زیربنای ۳۵۰ مترمربع افتتاح شد  که برای ساخت این واحد آموزشی خیران و سازمان نوسازی مدارس ۳۵ میلیارد ریال هزینه کرده اند.

 او تصریح کرد: با افتتاح این واحد آموزشی ۸۰ دانش آموز استثنایی این شهرستان از مزایای آن برخوردار می‌شوند.  

محمود بنی اسد، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز استثنائی با بیان اینکه توجه به دانش آموزان استثنایی از اولویت‌های مهم مجموعه تعلیم و تربیت استان است، گفت:  بدین منظور با اعتبار مشارکتی نوسازی و خیران مدرسه ساز، مدرسه ۶ کلاسه دانش آموزان استثنایی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در طول ۳ سال و نیم ساخته شد.

او افزود: این واحد آموزشی ۶ کلاسه برای ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی و تربیتی به دانش‌آموزان استثنایی شهرستان ریگان و با زیربنای ۳۵۰مترمربع راه اندازی شده است.

بنی اسد با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل این پروژه آموزشی، بیان کرد: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی  برای ساخت و تکمیل این پروژه اختصاص یافته است که از این مبلغ، ۵۰ درصد  به همت گیتی کبیری خیر مدرسه ساز و ۵۰ درصد این مبلغ نیز از محل اعتبارات اداره کل نوسازی استان تامین شده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi