پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:50:27 - یکشنبه 24 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بعد از سه ماه منتشر شد؛
فیلم سخنرانی منتشر نشده منتقدانه دو فعال دانشجویی مقابل رئیس جمهور در مراسم ۱۶ آذر ۹۵
فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی که از سوی کانال‌هایی خاص پخش شده‌اند، مربوط به سخنرانی پیام مرادی، نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و حسین اخگرپور، نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعد از گذشت بیش از دو ماه از دیدار دانشجویان با رئیس جمهور در مراسم ۱۶ آذر دانشگاه تهران، بالاخره فیلم سخنرانی ۲ نفر از منتقدین به روحانی و دولتش منتشر شد.

در حالی که دانشجویان نسبت به عدم انتشار فیلم‌های مربوط به سخنرانی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در مراسم ۱۶۶ آذر دانشگاه تهران اعتراض کرده بودند، هیچ فیلمی از سخنرانی دانشجویان در این مراسم که به شدت تحت کنترل تدابیر امنیتی دولت بود منتشر نشده بود تا امروز که به یک باره در فضای مجازی، دو فیلم منتشر شد.

فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی که از سوی کانال‌هایی خاص پخش شده‌اند، مربوط به سخنرانی پیام مرادی، نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و حسین اخگرپور، نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است.

اعتراض ۵ اتحادیه بزرگ دانشجویی به عدم انتشار هیچگونه صوت و فیلمی از جلسه با رئیس‌جمهور
پنج اتحادیه بزرگ دانشجویی در خصوص عدم پخش سخنرانی نماینده تشکل های دانشجویی در روز  ۱۶ آذر از صداوسیما به وزیر علوم نامه ای نوشتند.

در بخشی از این نامه آمده است: از نمایندگان دولت محترم که معتقدند نباید قلم ها را شکست و دهان ها را بست، انتظار می رود بدون هیچ واهمه ای گزارش کامل جلسه مذکور اعم از فیلم عکس و صوت را در اختیار تشکل های دانشجویی قرار دهند و آنها را در تبیین و روشنگری نسبت به بازتاب نظرات دانشجویان در حوزه مشکلات جاری کشور و انتقادات وارد بر عملکرد دولت محترم یاری نماید. (متن کامل از اینجــــا)

سخنرانی نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در برابر روحانی
پیام مرادی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در بخشی از سخنرانی خود آورده بود: شما بر آن بودید تا با دستور و بخشنامه  برجام را آفتابی تابان و موهبت الهی توصیف کنید. دستور دادید برجام  در مدارس تدریس شود! به نماد انرژی هسته ای پشت اسکناس پنج هزار تومانی هم رحم نکردید، غافل از اینکه کارآمدی برجام به اینها نبود. به جیب مردم بود، به سفره ی خانواده ها بود، به چرخیدن چرخ زندگی ملت بود، به ارج و آزمایش و ۱۲هزار واحد تولیدی بود، که در دولت حضرت عالی تعطیل شد، آن هم به واسطه ی واردات افسارگسیخته  و بی سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی از توپ بدمینتون تا سنگ قبر! (متن کامل از اینجــــــــا)

****************

فیلم سخنرانی پیام مرادی را در اینجا ببینید.

سخنرانی نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مقابل روحانی
حسین اخگرپور نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز در بخشی از سخنان خود در مقابل رئیس‌جمهور آورده بود: آقای روحانی! یادتان هست که قرار بود هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد مردم؟ اما ببینید! امروز قلب راکتور اراک را سیمان گرفته  و چرخ‌های سانترفیوژهای نطنز و فردو مانند چرخ اقتصاد از کار افتاده است. آقای رئیس جمهور! شاید بهتر باشد نگاهی به کلیدتان بیاندازید فکر می‌کنم آن را اشتباه چرخانده‌اید. (متن کامل از اینجــــــا)

****************

فیلم سخنرانی حسین اخگرپور را در اینجا ببینید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi