پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:34:05 - شنبه 22 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برای اولین بار درشهرستان کرمان:
فریزبی کاران کرمانی برای اولین بار در آیتم های به کار خود پایان دادند
خانم خواجه پور مسئول فریزبی شهرستان کرمان، ضمن تشکر از حضور آقایان مطهری و تقی زاده، رئیس و دبیر هیات شهرستان، از برگزاری مسابقات انتخابی به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در روز جمعه مورخه ۲۰ مهرماه در ۲ بخش آقایان و بانوان خبر داد.

 به گزارش دانشجو آزاد:خانم خواجه پور مسئول فریزبی شهرستان کرمان، ضمن تشکر از حضور آقایان مطهری و تقی زاده، رئیس و دبیر هیات شهرستان، از برگزاری مسابقات انتخابی به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در روز جمعه مورخه ۲۰ مهرماه در ۲ بخش آقایان و بانوان خبر داد. وی بیان داشت: این مسابقات بصورت میدانی در سبک های مسافت، MTA، دقت و نیز برای اولین بار در شهرستان کرمان سبک دیسکاتن برگزار گردید.

روح الله مطهری رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان با حضور در جمع ورزشکاران، ضمن تقدیر از مسئولین برگزاری این مسابقات و حضور پرشور ورزشکاران فریزبی اظهار داشت: توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزشی مهیج در همه اقشار جامعه بایستی در دستور کار کمیته فریزبی قرار بگیرد. ایشان همچنین افزود: حمایت مورد نیاز در این راستا از سمت هیات شهرستان انجام خواهد گرفت.

تقی زاده دبیر هیات ورزش های همگانی در حاشیه برگزاری مسابقات عنوان داشت: توسعه ورزش فریزبی باید به صورت پایه ای و در قالب برگزاری کارگاه آموزشی برای ادارات و سازمان های شهرستان و همچنین برپایی مسابقات در سطح پارک ها و استفاده از پتانسیل مردم و نسل جوان صورت پذیرد.

در پایان مسابقات، نفرات برتر هر سبک برای حضور در مسابقات قهرمانی استان انتخاب شدند.


پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi